5Language Visual Dictionary (دیکشنری پنج زبانه تصویری)

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: دیکشنری
  • شابک: 9780241240465
  • نوع جلد: شومیز
  • تعداد صفحات: 400
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
500,000
250,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

موضوع
دیکشنری
شابک
9780241240465
نوع جلد
شومیز
تعداد صفحات
400
سال چاپ
2017
ناشر
DK publishing
زبان کتاب
english.french.german.spanish.italian
توضیحات
خرید کتاب دیکشنری پنج زبانه تصویری ، ویژوال دیکشنری 5 زبان یک مرجع کاربرپسند و شهودی برای بزرگسالانی است که انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی یا ایتالیایی را یاد می گیرند. تنها فرهنگ لغت زبانی در نوع خود، 5 Visual Dictionary، یادگیری زبان را با استفاده از Photos برای درج کلمات روزمره در دسترس قرار می دهد. طرح موضوعی 10000 کلمه ای آن با بیش از 1600 عکس رنگی حاشیه نویسی شده و تصاویر ترجمه عالی آن را در دسترس شما قرار می دهد. پانل های ویژگی اضافی شامل اسامی و افعال انتزاعی و همچنین عبارات مفیدی است که می توانید در مکالمه استفاده کنید. خواه دانشجو، توریست یا مسافر تجاری باشید، فرهنگ لغت 5 زبان بصری راهنمای جامع یادگیری زبان شما است. انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی یا ایتالیایی.
ویژوال دیکشنری 5 زبان یک مرجع کاربرپسند و شهودی برای بزرگسالانی است که انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی یا ایتالیایی را یاد می گیرند. تنها فرهنگ لغت زبانی در نوع خود، 5 Visual Dictionary، یادگیری زبان را با استفاده از Photos برای درج کلمات روزمره در دسترس قرار می دهد. طرح موضوعی 10000 کلمه ای آن با بیش از 1600 عکس رنگی حاشیه نویسی شده و تصاویر ترجمه عالی آن را در دسترس شما قرار می دهد. پانل های ویژگی اضافی شامل اسامی و افعال انتزاعی و همچنین عبارات مفیدی است که می توانید در مکالمه استفاده کنید. خواه دانشجو، توریست یا مسافر تجاری باشید، فرهنگ لغت 5 زبان بصری راهنمای جامع یادگیری زبان شما است. انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی یا ایتالیایی.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...