ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

Interchange

کتاب اینترچنج نام  مجموعه ای است مخصوص بزرگسالان کشورهای غیر انگلیسی زبان که در دهه ۸۰  میلادی بوسیله پروفسور “جک. سی. ریچاردز”، استاد دانشگاه در رشته زبانشناسی  کاربردی و تئوریسین برجسته آموزش زبان انگلیسی به رشته تحریر در آمد. این  مجموعه پس از یک دهه، ویرایش شد و در ویرایش تازه (۱۹۹۷) که با نام New  Interchange و توسط دانشگاه کمبریج عرضه گردید، ضمن اصلاح کلی در کتاب، یک  جلد مقدماتی بنام “Intro” هم بدان افزوده شد. مخاطب Intro کسانی هستند که  یا تازه زبان را آغاز می کنند و یا false beginner محسوب می شوند؛ یعنی  قبلا مقداری زبان خوانده اند، اما آموخته هایشان پراکنده و اشتباه است .  سومین ویرایش اینترچینج در سال ۲۰۰۵ و با نام Interchange 3rdEdition انجام شد. ویرایش چهارم آن نیز در سال ۲۰۱۲۲ عرضه شد.

کتاب اینترچنج، به جز کتاب دانش آموز و سی دی صوتی و کتاب کار، یک مجموعه فیلم های تصویری همراه با کتاب های فیلم را نیز شامل می شود. برای هر فصل ازاینترچنج، یک فیلم حدودا ۵ تا ۱۰ دقیقه ای ساخته شده که در هنگام تماشای فیلم، موضوع، واژگان، و گرامر همان فصل مرور می شود.

موضوع های کتاب Interchange  معرفی  خود و دیگران،سلام و احوالپرسی ، پرسیدن اسم  و مشخصات دیگران / نامبردن  اشیاء و پرسش و پاسخ در مورد جایگاه و محل اشیاء / صحبت کردن در مورد  مکانهای جغرافیایی ،سوال و جواب در مورد زادگاه، ملیت ،زبان مادری، سن و  توصیف افراد / صحبت در مورد وضعیت ظاهری و پوشش افراد ،صحبت در مورد آب و  هوا و غیره...

خرید کتاب اینترچنج با تخفیف ویژه میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی کتب زبان اقدام نمایید.

جهت سفارشات تلفنی تكي يا عمده با شماره 66405560-021 با ما در تماس باشید.

دسته‌بندی