رمان انگلیسی Every Thing is F*cked – Paperback

Every Thing is F*cked – Paperback

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: رمــان انـگـلـیـسـی
  • نویسنده: Mark Manson
  • ناشر: HarperLuxe
  • شابک: 9780062898920
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
190,000
88,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب اوضاع خیلی خراب است ، در  دوره زمانه ی جالبی زندگی می کنیم. از نظر مادی، همه چیز عالی به نظر می  رسد. حالا آزادتریم، سالم تریم و حتی پولدارتر از اجداد خود در طول تاریخ  هستیم. با این حال همه چیز بر وفق مراد نیست و رو به فناست – زمین درحال  گرم تر شدن است، حکومت ها با همراهی درگیرند، اقتصاد در حال فروپاشی است و  همه خراب می شوند در فضای مجازی هستند. در این برهه از تاریخ، با وجود  دسترسی به فناوری، تحصیلات و ابزارهای ارتباطی ای که حتی در تخیل نیاکان ما  هم نمی گنجید، خیلی از ما مردم را به شدت احساس یاس و ناامیدی می کنیم.

چه خبر شده؟ اگر تنها یک نفر در دنیا وجود داشته باشد تا مرهمی بر تمام این زخم ها باشد آن شخص کسی نیست جز “Mark Manson”. در سال 2016 او کتاب “The Subtle Art of Not Giving A F*ck” را منتشر کرد که به طرز معجزه آسایی روی زندگی مخاطبانش بر سزایی داشت.  کتاب همین به ما یاد داد که همیشه به دنبال خوشبختی بودن خود یک مشکل است و  در نهایت آسیب و ناراحتی است. کتابی که در نهایت تبدیل به یکی از پرفروش  ترین کتاب های دنیا به ویژه پرفروش 13 کشور مختلف شد.

حال کتاب  جدید «مارک منسن» با عنوان «Everything Is F*cked» دیدگاه را از زندگی  درونی و شخصی افراد چرخانده و معطوف اتفاقات پیرامون ما و دنیای اطرافمان  کرده است. این کتاب با پشتوانه بسیار محکم علمی و روانشناسی و با کار گرفتن  خرد و فلسفه به عنوان «افلاطون»، «نیچه» و «تام ویتس» در جستجوی نجات  جوامع بشری دست سیاست و افکار تک تک بعدی و خرافی است. «مارک» به روابط ما  با پول، فضای مجازی و سرگرمی اشاره می کند و می گوید که چگونه تمام این  چیزهای خوب روح و روان ما را به فنا می دهند. او همچنین آزادانه تعاریف ما  از دین، شادی، آزادی و حتی خود امید را به چالش می کشد.

با نثری  طنز و هوشمندانه، «منسن» از ما می خواهد که با خود صادق باشیم و با دنیای  خود به شیوه ای بنگریم. با روش های فوق العاده مدرن و نوین “منسن” دوباره  امید را به تک تک سلول های خود تزریق کنید.

«مارک  منسون» نویسنده، وبلاگ نویس و مترجم است که تخصصش در زمینه پیشرفت است.  وبسایت او در ماه بیش از 2 میلیون بازدید دارد. او اکنون در “نیویورک” ساکن  است.”

ستایش ها:

«مارک  منسون استاد بینش‌های تفکر برانگیز و ضد شهودی است. سبک خواندن آسان او  باعث می شود ساعت ها ورق بزنید.» (جیمز کلیر، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز  عادات اتمی)

“سرگرم  کننده و قابل تامل . . . شوخ طبعی [منسون] و نثر بی سر و صدا، هم آموزنده و  هم جذاب است. . . مانسون باهوش و قابل دسترس، به ما یادآوری می‌کند که  آرام باشیم، چیزهای کوچک را عرق نکنیم و امید به دنیایی بهتر را زنده نگه  داریم.» (بررسی های Kirkus)

موضوع
رمــان انـگـلـیـسـی
نویسنده
Mark Manson
ناشر
HarperLuxe
شابک
9780062898920
نوع جلد
شومیز
قطع کتاب
رقعی
تعداد صفحه
288

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...