رمان انگلیسی The Autobiography Of Malcom X

The Autobiography Of Malcom X

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: Alex Haley
  • ناشر: Ballantine Books. New York
  • تعداد صفحه: 496
  • نوع جلد: شومیز
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
200,000
88,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مالکوم ایکس سال ۱۹۲۵ تو خانواده‌ای فقیر و آسیب‌دیده تو میشیگان به دنیا  اومد. پدرش در کودکی از دنیا رفت و مادرش بخاطر بیماری روانی تو بیمارستان  بستری شد. مالکوم تو دوران نوجوانی به جرم سرقت و قاچاق مواد مخدر به زندان  افتاد و…

محصولات مرتبط

موضوع کتاب The Autobiography Of Malcom X

مالکوم  ایکس سال ۱۹۲۵ تو خانواده‌ای فقیر و آسیب‌دیده تو میشیگان به دنیا اومد.  پدرش در کودکی از دنیا رفت و مادرش بخاطر بیماری روانی تو بیمارستان بستری  شد. مالکوم تو دوران نوجوانی به جرم سرقت و قاچاق مواد مخدر به زندان  افتاد. تو زندان با علیجا محمد، رهبر سازمان ملت اسلام آشنا شد و تحت تاثیر  تعالیم او قرار گرفت.
مالکوم بعد از آزادی از زندان به عضویت سازمان ملت اسلام درآمد و به یکی از  سخنرانان و فعالان برجسته این سازمان تبدیل شد. او با سخنرانی‌های آتشین و  انتقادات تند خود از تبعیض نژادی علیه سیاه‌پوستان، به چهره‌ای محبوب و  تاثیرگذار در بین سیاه‌پوستان آمریکا تبدیل شد.
مالکوم سال ۱۹۶۴ از سازمان ملت اسلام جدا شد و به اسلام سنتی گروید. او در  سال‌های پایانی زندگی‌اش، دیدگاه‌های خودش رو در مورد حقوق سیاه‌پوستان  تغییر داد و از خشونت به عنوان راه‌حل برای مبارزه با تبعیض نژادی انتقاد  کرد.

نویسنده
Alex Haley
ناشر
Ballantine Books. New York
تعداد صفحه
496
نوع جلد
شومیز
قطع کتاب
رقعی
نوبت چاپ
اول

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...