فرمول بیست تاریخ دهم انسانی گاج

فرمول بیست تاریخ دهم انسانی گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: مصطفی رضایی مهر
  • ناشر: گاج
  • شابک: 9786220308577
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
210,000
168,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست تاریخ دهم گاج

  


کتاب فرمول بیست تاریخ دهم انسانی گاج،  تالیف شده تا دانش‌آموزان بتوانند راحت‌تر امتحانات نهایی این پایه را پشت  سر بگذارند. پیش از فهرست، قسمتی با عنوان پیش‌گفتار قرار گرفته و در آن به ویژگی‌های کلی بخش درسنامه و سوالات این کتاب اشاره شده است.

در همین صفحه می‌توانید به جدول بارم‌بندی دروس برای ترم دوم دسترسی داشته باشید. در صفحه بعد، فهرست مطالب کتاب به همراه کیوآرکدهای ویدیوهای آموزشی امتحانی قرار داد که با اسکن کردن هر یک، به لینکی حاوی ویدیوهای حل نمونه سوالات امتحانی برای ترم اول و ترم دوم دست خواهید یافت.

اگر از خوانندگان کتاب‌های مجموعه فرمول  بیست گاج باشید، حتما می‌دانید که در طراحی جلدهای این مجموعه کتاب، خلاقیت  و نوآوری خاصی به کار نرفته و این کتاب هم از این موضوع مستثنی نیست. فونت  و سایز نوشته‌ها مناسب بوده و صفحه‌آرایی زیبای کتاب باعث نظم مطالب شده  است. کیفیت کاغذ و جلد کتاب هم خوب است اما چاپ تصاویر کیفیت لازم را ندارد  و در بعضی موارد باعث نامفهوم بودن عکس‌ها شده است.

کتاب فرمول بیست تاریخ دهم گاج درسنامه بسیار کاملی دارد؛ به طوری که از آن حتی به عنوان منبع اول برای مطالعه برای امتحانات ترم اول و ترم دوم (نهایی) می‌توان استفاده کرد. این کتاب دارای بخش‌های متنوعی است که آن را هم برای مطالعه و هم برای مرور و یادآوری مطالب قبل از امتحان مناسب می‌سازد

از ابتکارات به کار رفته در بخش درسنامه  کتاب فرمول بیست تاریخ 10 گاج می‌توان به بخش تعاریف، اصطلاحات و اسامی  خاص، درس در یک نگاه و کیوآرکدهای ویدیوهای آموزش حل نمونه سوالات امتحانی  اشاره کرد.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
مصطفی رضایی مهر
ناشر
گاج
شابک
9786220308577
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
253
سال چاپ
1403
پایه و رشته تحصیلی
دهم انسانی
وزن
542

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...