فرمول بیست حسابان دوازدهم گاج

فرمول بیست حسابان دوازدهم گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: ندا فرهختی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دوازدهم ریاضی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
249,000
199,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست حسابان دوازدهم گاج

  


با افزایش تاثیرگذاری معدل امتحانات نهایی  در پذیرش دانشگاه‌ها، کتاب‌های فرمول بیست انتشارات گاج به بازار آمدند تا  خلا وجود منابع مناسبی برای موفقیت در امتحانات تشریحی را پر کنند. در همین  راستا کتاب حسابان دوازدهم از مجموعه فرمول بیست به بازار آمده است.

مشابه همه کتاب‌های فرمول بیست، کتاب فرمول بیست حسابان دوازدهم گاج نیز دارای درسنامه‌های کامل و پرمثال است و مجموعه کاملی از سوالات  تشریحی مناسب را در برمی‌گیرد. همچنین در انتهای این کتاب 12 آزمون فصلی و  جامع نوبت دوم در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب ظاهری آراسته دارد و بخصوص در  درسنامه‌ها استفاده از کادر برای مثال‌ها و نکات و چندین رنگ مکمل، به  زیبایی این بخش کمک شایانی کرده است. در بخش پاسخنامه با وجود اینکه دو  ستونه است، خط‌هایی پاسخ هر سوال را از سوال بعدی جدا کرده است و استفاده  از چند رنگ برای رسم اشکال و نمودارها باعث جذابیت این بخش شده است.

یکی از ویژگی‌های خاص کتاب دسترسی به  فیلم‌های شب امتحان است که برای مرور پایانی مطالب در روزهای منتهی به  آزمون، منبع مناسبی برای خواننده خواهد بود. مدت زمان فیلم‌های هر فصل در  جدول زیر آمده است:

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
ندا فرهختی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دوازدهم ریاضی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
238
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
دارد
تست
ندارد
شابک
9786220307297
وزن
526

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...