فرمول بیست ریاضی دهم گاج

فرمول بیست ریاضی دهم گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: علی اکبر طالبی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دهم ریاضی, دهم تجربی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
260,000
208,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست ریاضی دهم گاج

  


کتاب‌های فرمول بیست انتشارات گاج یکی از جدیدترین سری کتاب‌های این  ناشر است که با تغییر ساختاری کامل، همان روند و هدف کتاب‌های پرسمان را  پیگیری می‌کنند. این کتاب‌ها در مقطع متوسطه دوم و برای رشته‌های ریاضی،  تجربی و انسانی به چاپ رسیده‌اند.

یکی از کتاب‌های پایه دهم از این سری، کتاب ریاضی دهم آن است که برای رشته‌های ریاضی و تجربی مشترکاً قابل استفاده است. در  مقدمه این کتاب هدف از تولید کتاب‌های فرمول بیست، «ارائه آموزش‌های کامل  همراه با مثال‌ها و تمرینات متنوع، برپایه کتاب درسی و در جهت تسلط و  آمادگی برای امتحانات» در نظرگرفته شده است.

کتاب فرمول بیست ریاضی 1 شامل درسنامه‌ها و سوالاتی است که در لابه‌لای  هم و در باکس‌های کوچکی ارائه شده تا در مدت زمان کمی قابل مطالعه باشد.  این روند تا پایان فصل 7 کتاب ادامه دارد و در پایان پاسخنامه تشریحی  سوالات و آزمون نمونه فصلی و آزمون‌های نوبت اول و دوم با پاسخ‌شان قرار  گرفته‌اند.

درسنامه‌ها تقریبا سرعت بالایی دارند و برای مرور مطالب مناسب‌اند. تنوع  و تعدد سوالات تشریحی در کنار آنها، استفاده از کتاب، در طول سال تحصیلی  را لازم می‌کند.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
علی اکبر طالبی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دهم ریاضی, دهم تجربی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
167
سال چاپ
1403
تست
دارد
شابک
9786220307723
وزن
370

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...