فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج

فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: علی اکبر طالبی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دوازدهم تجربی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج

  


کتاب‌های فرمول بیست انتشارات گاج از آخرین مجموعه کتاب‌های این ناشر  است. در حالی از سال 1401 هرساله بر میزان تاثیرگذاری معدل امتحان نهایی بر  قبولی دانشگاه‌ها افزوده شده است، همه ناشرین در تلاش هستند تا محصولات  مکملی برای کتاب درسی تولید کنند تا موفقیت دانش‌آموزان در امتحانات تشریحی  و نهایی را تضمین کند.

کتاب ریاضی دوازدهم تجربی فرمول بیست دارای ساختاری کاملا تشریحی است به  این صورت که با درسنامه‌های نسبتاً مفصل آغاز می‌شود. هر فصل دارای تعدادی  «بسته» درسنامه است. بلافاصله بعد از هر بسته تعدادی سوال تشریحی مرتبط  قرار گرفته است و به همین ترتیب این روند تا انتهای فصل ادامه دارد. پاسخ  تشریحی همه سوالات در انتهای کتاب قرار دارد و کتاب با 8 آزمون پایانی چند  سال اخیر خاتمه می‌یابد.

با توجه به حجمی که درسنامه‌ها و سوالات لابه‌لای آنها دارند، نمی‌توان  این کتاب را در چند روز مطالعه کرد و نیازمند این است که خواننده از ابتدای  سال تحصیلی موازی معلم به مرور و بررسی سوالات بپردازد یا حداقل از یک ماه  قبل از شروع امتحانات مطالعه کتاب فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج را  آغاز کند.

استفاده از چندین رنگ مکمل مثل نارنجی، صورتی و بنفش و استفاده از  کادرهای جداکننده برای مثال‌ها، نکات و … ظاهر آراسته‌ای را به بخش درسنامه  و سوالات داده است. در بخش پاسخنامه نیز با وجود دوستونه بودن، پاسخ هر  سوال از سوال بعدی جدا شده و فونت آن تا جای ممکن بزرگ است و در مطالعه  درازمدت آزاردهنده نیست.

در ادامه کتاب ریاضی 3 گاج از مجموعه فرمول بیست، نوشته علی‌اکبر طالبی را بررسی می‌کنیم.

ویدیوهای آموزشی شب امتحان در فرمول بیست ریاضی 12 گاج

یکی از ویژگی‌های خاص کتاب فرمول بیست ریاضی دوازدهم تجربی گاج، ویدیوهای آموزشی مکمل آن است که در ابتدای هر فصل با اسکن کیوآرکد (رمزینه) در دسترس خواننده قرار می‌گیرند.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
علی اکبر طالبی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دوازدهم تجربی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
205
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
دارد
تست
دارد
شابک
9786220306894
وزن
458

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...