فلسفه دوازدهم میکرو گاج

فلسفه دوازدهم میکرو گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: ابراهیم امینی, حیدر جلالی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دوازدهم انسانی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
385,000
308,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فلسفه دوازدهم میکرو گاج

  


کتاب «فلسفه دوازدهم میکرو گاج»، کتابی است متشکل از  درسنامه و سوالات امتحانی و کنکوری که بر این اساس می توان از آن برای  آمادگی در امتحانات نهایی و همچنین مطالعه کنکوری فلسفه دوازدهم استفاده  کرد. هر درس ابتدا با درسنامه شروع می شود و سپس با سوالات امتحانی و در نهایت سوالات چهارگزینه ای ادامه پیدا می کند. این کتاب برای دانش آموزان کنکوری 1401-1402 تألیف شده است.

در ادامه به بررسی کتاب فلسفه دوازدهم میکرو گاج اثر «ابراهیم امینی» و «حیدر جلالی» می پردازیم.

این کتاب صفحه آرایی و رنگ بندی متنوع و جذابی دارد. در درسنامه از  چندین رنگ متفاوت استفاده شده که مانع از یکنواختی و ملال هنگام مطالعه می  شود. کاغذ استفاده شده در این کتاب، کاغذ سفید است و با توجه به قطع کتاب  ممکن است کمی حجیم به نظر رسد، اما وزن زیادی ندارد و حمل آن دشوار نخواهد  بود.

کتاب فلسفه 12 میکرو گاج، مناسب مطالعه در طول سال و مطالعه تحلیلی کتاب  درسی است و به خاطر حجم درسنامه آن برای استفاده در دوران جمع بندی مناسب  نباشد. از آنجا که بیشتر به عمق دادن به مطالب کتاب درسی توجه شده و شاید برخی از نکات کنکوری در درسنامه دیده نشود، شاید استفاده از این کتاب برای منبع اول مطالعه کنکوری مناسب نباشد.

قبل از خرید اینترنتی کتاب فلسفه دوازدهم میکرو گاج ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

 

آموزش (درسنامه) فلسفه دوازدهم میکرو گاج

درسنامه کتاب فلسفه 2 میکرو گاج، درسنامه هایی نسبتاً مفصل هستند که  بیشتر به بیان و دسته بندی و مشخص کردن نکات متن کتاب درسی می پردازد و در  بخش هایی نکاتی اضافه تر را نیز بیان می کند. بنابراین لحن کتاب مشابه لحن  کتاب درسی، رسمی است و همچنین در اکثر بخش ها ساده است.

درسنامه در برخی از بخش ها به طبقه بندی نکات از طریق  جداول و نموادرها می پردازد، اما اکثر نکات در متن مشخص شده اند. برای مثال  در درس پنجم دیدگاه متفکران (غربی) درباره خداوند به صورت خلاصه در یک  جدول جمع بندی شده است که شامل یونانیان عقل گرایان و حتی داستایوفسکی نیز  می شود.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
ابراهیم امینی, حیدر جلالی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دوازدهم انسانی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
318
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
دارد
تست
دارد
شابک
9786220305033
وزن
636

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...