فلش کارت کتاب فمیلی اند فرندز استارتر Flashcards Family Starter

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد کارت: 120 عدد
  • زبان فلش کارت: انگلیسی
  • توضیحات: مهمترین ویژگی های فلش کارت فمیلی اند فرندز استارتر... تقسیم بندی درس به درس فلش کارت ها تمام لغات کتاب Family and Friends Starter سطح بندی بر اساس کتاب اصلی ارائه ی تعدادی واژگان کاربردی ارائه ی تصاویر رنگی جذاب مربوط به واژه ها تصویر سازی ذهنی برای کودکان
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
170,000
95,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فلش کارت کتاب فمیلی اند فرندز استارتر Flashcards Family and Friends Starter از مجموعه ابزار کمک آموزشی زبان انگلیسی ویژه زبان آموزانی که در  حال یادگیری زبان با متد آموزشی  family and friends از انتشارات Oxford هستند ، می باشد که می توان همراه با کتاب Family and Friends Starter و یا بدون آن استفاده کرد ، استفاده از Flash card باعث می شود کودکان احساس استقلال بیشتری کنند و در یادگیری خود بیشتر از قبل بکوشند.این پک Flash Card دارای تمام واژگان کتاب فمیلی اند فرندز استارتر می باشد. کارت ها در زبان انگلیسی کاربرد فرآوانی دارند بطوریکه برای آموزش زبان به کودکان از اینگونه کارت ها استفاده می کنند. در این برگه های رنگین ، لغات و واژگان بکار رفته در کتاب اصلی را ، با تصویر سازی آموزش می دهند، تصاویر بکار رفته اغلب تصاویر خیالی یا داستانی هستند.

محصولات مرتبط

تعداد کارت
120 عدد
زبان فلش کارت
انگلیسی
توضیحات
مهمترین ویژگی های فلش کارت فمیلی اند فرندز استارتر :
تقسیم بندی درس به درس فلش کارت ها
تمام لغات کتاب Family and Friends Starter
سطح بندی بر اساس کتاب اصلی
ارائه ی تعدادی واژگان کاربردی
ارائه ی تصاویر رنگی جذاب مربوط به واژه ها
تصویر سازی ذهنی برای کودکان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...