پکیج 7 جلدی سری کتاب رمان های هری پاتر آلمانی Harry Potter German Edition

Harry Potter German Edition

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • زبان کتاب: آلمانی
  • مناسب برای: تمامی سنین
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
250,000
1,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

آیا یادگیری از طریق کتب آموزشی، خسته کننده است؟

زمانی که تصمیم به یادگیری یک زبان جدید می گیریم اولین فکری که به ذهن  مان می رسد رفتن به کلاس و استفاده از کتاب های آموزشگاهیِ زبان از جمله  کتب آموزش مکالمه، گرامر، لغات و … است. اما از آنجایی که این کتاب ها  بیشتر تمرکز خود را صرف پرداختن به اصول و قواعد می کنند به مرور خسته  کننده به نظر می رسند و کمتر کتابی است که در کنار یادگیری ساختارها و  قواعد به مسائل فرهنگی و سبک زندگی مردم آن زبان بپردازد. گرچه ناشران کتب  آموزش زبان، با درک این موضوع سعی کرده اند که این نکته را در کتب خود لحاظ  کنند اما بی شک کافی نیست.

رمان خواندن، علاوه بر تقویت مهارت های زبانی، شما را با فرهنگ مردم زبان مقصد آشنا می سازد.

خواندن رمان، یکی از موثرترین راه ها برای یادگیری یک زبان است. کتاب  های رمان، در کنار گسترش دایره لغات، و مهارت خواندن و ساختار گرامری شما،  فرهنگ و سبک زندگی مردم زبانی که در حال یادگیری آن هستید، را نیز به شما  می آموزند. شما با خواندن رمانی که با سطح زبانی و علاقه شما هماهنگی لازم  را دارد، قواعد صحیح و اصطلاحات و واژگان را به صورت کاملاً صحیح و بصورت  ناخودآگاه به ذهن خود خواهید سپرد. سوای این موضوع، از داستان و لحن کتاب  نیز لذت خواهید برد و مکالمات واقعی و روزمره را در قالب جملات و ساختارهای  صحیح  خواهید آموخت.

زبان کتاب
آلمانی
مناسب برای
تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...