کارپوچینو ریاضی پنجم ابتدایی گاج

کارپوچینو ریاضی پنجم ابتدایی گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: اکرم نژاد فلاح, شیما زهره وند, نرجس تیمناک
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: پنجم دبستان
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
395,000
316,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

کارپوچینو ریاضی پنجم ابتدایی گاج

  


چکیده

هدف از تالیف کتاب ریاضی پنجم کارپوچینو آموزش بهتر و درک هرچه بیشتر  درس ریاضی برای دانش آموزان می باشد و می تواند منبع خوبی برای آموزش این  درس در کنار آموزش های معلمان عزیز باشد. این کتاب مطابق سرفصل های کتاب  درسی نوشته شده و همچنین در فهرست کتاب نام هر فصل و شماره صفحه آغازین آن  به طور کامل مشخص شده است و دانش آموزان با نگاه کردن به فهرست کتاب از  روند آموزشی آن به طور دقیق آگاه می شوند. لحن کتاب رسمی و در بعضی از  درسنامه ها مانند درسنامه عدد نویسی و الگوهای فصل اول با زبان داستانی  نوشته شده است.

قالب کتاب به این صورت است که هر فصل در ابتدا درسنامه ی کاملاً مفهومی  دارد و بعد از درسنامه، تمارین تشریحی آن فصل قرار گرفته است. در انتهای هر  فصل نیز سوالات چهار گزینه ای تیمز و کانگورو و دو آزمون پایانی که شبیه  ساز امتحانات مدرسه است آورده شده است، تمامی تیپ سوالات در کتاب پوشش داده  شده است.

یکی از ویژگی های جدید و مثبت این کتاب این است که معلمان عزیز با تماس  با پشتیبانی تیم گاج می توانند پاسخ نامه کتاب را نیز دریافت کنند. در  ادامه به بررسی کتاب کارپوچینو ریاضی پنجم ابتدایی اثر اکرم نژاد فلاح،  شیما زهره وند و نرجس تیمناک می پردازیم.

سایز و فونت نوشته ها متناسب و خوانا انتخاب شده است، فقط در بعضی از  موارد نکات با فونتی متفاوت نوشته شده اند. کتاب بصورت رنگی چاپ شده و  استفاده از المان های ریاضی به صورت فانتزی جذابیت جلد کتاب را دو چندان  کرده است. شکل ها و نمودار های کتاب کاملاً دقیق، رنگی و با کیفیت بالایی  طراحی شده است. کاغذ بکار رفته در این کتاب نیز سفید و از کیفیت بالایی  برخوردار است.

حجم کتاب با توجه به مطالب آن کاملاً معقول و متناسب است و همچنین در آن  غلط املایی و یا نگارشی وجود ندارد. کتاب دارای 192 صفحه، 633 سوال تشریحی  و 70 تست می باشد. استفاده از این کتاب ریاضی پنجم به عنوان یک کتاب کار  در کنار آموزش های معلمان برای تمرین و یادگیری درست مطالب درسی پیشنهاد می  شود و بهترین زمان برای استفاده از آن در طول سال تحصیلی می باشد.

یکی از نکات مثبت کتاب این است که در ابتدای آن ذکر شده برای حفظ محیط  زیست، بعد از استفاده از کتاب، آن را در سایت گاج قرار داده و از تولید  مجدد آن جلوگیری و در مصرف کاغذ صرفه جویی شود. قبل از خرید اینترنتی کتاب  ریاضی پنجم کارپوچینو گاج ادامه مطلب را بخوانید.

 

آموزش (درسنامه)

درسنامه های کتاب کاملاً مفهومی، جذاب و کاربردی نوشته شده اند تا موجب  انگیزش هرچه بیشتر برای دانش آموزان گردد. وجود نکات و توجه ها در درسنامه  ها آموزش مطالب را هرچه بهتر و آسان تر کرده است. هر فصل از کتاب که مطابق  با فصل های کتاب درسی است به صورت بخش بخش درسنامه و سوالات مربوط به خود  را دارد. در درسنامه مثال های حل شده و همچنین توضیحات در تصاویر به چشم می  خورد که این نکته می تواند برای فهم بیشتر درس به دانش آموزان مفید باشد.

در انتهای هر فصل که آزمون های مشابه امتحانات مدرسه تعبیه شده قسمتی  برای ارزشیابی دانش آموزان توسط اولیا و یا معلمان وجود دارد. هرچند که نمی  توان گفت درسنامه کامل و جامع است ولی هر آنچه که باید در مورد درس های  ریاضی دانش آموزان بدانند توضیح داده شده است.

 

کارپوچینو ریاضی پنجم ابتدایی گاج

با توجه به اینکه در نمونه سوالات کتاب، سوالات تیمز و کانگورو به چشم  می خورد می توان گفت نگارش درسنامه بسیار شبیه به این تیپ سوالات می باشد.  درسنامه ها به صورت نکته وار اما دقیق و مفهومی نوشته شده اند و مخاطب آن  همه ی دانش آموزان با تمامی سطوح علمی می باشند اما دانش آموزان ضعیف  بیشترین استفاده را می توانند از درسنامه ها کنند.

محصولات مرتبط: هوش کمپلکس فول آپشن

تست (تمرین)

تعداد تمرین ها و نمونه سوالات برای هر فصل از کتاب مناسب و به درستی  انتخاب شده است. تمرین های هر فصل کاملاً طبقه بندی شده است و در انتهای هر  فصل تعدادی تست چهار گزینه ای و همچنین سوالات تشریحی از نمونه سوالات  تیمز و کانگورو آورده شده که این تست ها ویژه ی دانش آموزان مستعد و سیراب  کننده ی ذهن پویای آن ها است. به طور مثال در انتهای فصل پنجم کتاب صفحه  136 و 137 با عنوان سوالات تنوری و سوالات 4 گزینه ای که شامل سوالات تیمز و  کانگورو است قرار گرفته است. منابع سوالات و تست ها در رو به روی سوالات  مشخص شده است. در تمرین های این کتاب همه نوع تیپ سوال به چشم می خورد که  از ویژگی های خوب این کتاب کار است.

تمرین های این کتاب می تواند به عنوان یک منبع خوب برای آمادگی در  امتحانات مدرسه و امتحانات نوبت اول و دوم نیز باشد و همچنین تمرین های  کتاب برای همه ی دانش آموزان ضعیف، متوسط و باهوش متناسب و کاربردی می  باشد. در تمرین های کتاب فضای مناسب برای پاسخ گویی وجود دارد. کتاب فاقد  پاسخ نامه تشریحی و تستی می باشد و پاسخ نامه ی تشریحی آن فقط به معلمان  ارسال می شود.

در انتهای هر فصل از کتاب دو آزمون شبیه سازی شده آزمون های مدرسه نیز  قرار گرفته است و همچنین بعد از چهار فصل اول کتاب یک آزمون نوبت اول و در  انتهای کتاب دو آزمون کامل نوبت دوم برای یادگیری و آشنایی با این آزمون ها  برای دانش آموزان قرار گرفته شده است. در نهایت می توان گفت این کتاب دانش  آموزان را برای تست زنی آماده نمی کند اما می تواند برای یادگیری بهتر  مطالب درسی بسیار کمک کننده باشد.

 

تعداد تست ها و سوالات

فصلعنوانسوالات تشریحیتستآزمون تشریحی پایان فصل

1عدد نویسی و الگوها841015
2کسر811016
3نسبت، تناسب و درصد641017
4تقارن و چند ضلعی ها401015
5عدد های اعشاری751016
6اندازه گیری601016
7آمار و احتمال371014
آزمون نوبت اول21

آزمون نوبت دوم22+19

مجموع52470109
موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
اکرم نژاد فلاح, شیما زهره وند, نرجس تیمناک
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
پنجم دبستان
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
192
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
دارد
تست
ندارد
شابک
9786003595316
وزن
436

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...