کتاب آموزشی تاپ ناچ ویرایش سوم Top Notch 1B with Workbook Third Edition

از {{model.count}}
دسته : Top Notch
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان کتاب به فارسی: تاپ ناچ 1B ویرایش سوم
  • نویسنده: Joan Saslow, Allen Ascher
  • ناشر: pearson
  • سطح: A1
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
180,000
88,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب تاپ ناچ 1B ویرایش سوم، کتابی برای یادگیری سریع زبان

معرفی کتاب Top Notch 1B ویرایش سوم

کتاب Top Notch 1B 3rd ویرایش سوم در  سایز رحلی یا همان A4 به چاپ رسیده و چهارمین کتاب از مجموعه ی ۸ جلدی Top  Notch 3rd است که زبان آموز را به سطح متوسط Intermediate ارتقا می دهد،  از این سطح به بعد تاپ ناچ ها روند متفاوت و سخت تزی را برای آموزش در پیش  می گیرند و سطح آموزشی خود را بالاتر می برند، از این رو برای دستیابی به  موفقیت در زبان انگلیسی باید تلاش بیشتری کرد. نکته ی قابل توجه ای که  یادگیری زبان آموزان را به شکل قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد این است  عبارات و جملاتی است که براساس مباحث گوناگون ذهن خوانندگان را در موقعیت  های واقعی و طبیعی زندگی روزمره قرار می دهد تا آنها بتوانند در دنیای  انگلیسی زبان، به راحتی با افراد مختلف درباره ی هر موضوعی ارتباط موثری  برقرار کنند، و آنها را در جهت موقعیت های پیشرفته تر ارتقا دهند. در  نتیجه: زبان آموزان می توانند پس از مطالعه این کتاب ارزشمند، از کلمات و  عبارات در درس های جذاب و متنوع در گفتگوهای خود نهایت استفاده را ببرند و  در آموزش زبان انگلیسی، کتاب تاپ ناچ ۱B ویرایش سوم را از نظر غنی بودن محتوا، یکی از بهترین کتاب ها بدانند. در انتها می توان به موضوعات جذاب و کاربردی کتاب top notch 1B در زیر اشاره کرد:

  • مباحثی درباره وزن ایده آل
  • موضوعاتی درباره تعطیلات
  • صحبت درباره خرید پوشاک
  • حمل و نقل
  • پول خرج کردن

دید کلی کتاب ۱B Top Notch ویرایش سوم

دید کلی که این کتاب با ارزش به زبان آموزان می دهد این است که آماده  سازی زبان آموزان را برای رسیدن به سطوح بالاتر با استفاده از واژگان  پیشرفته تضمین می کند. و با ایجاد فضای مکالمه ای این حس را به زبان آموزان  القا می کند تا آنها بتوانند مانند مردم بومی Native درباره تمام موضوعات  به زبان انگلیسی اظهار نظر کنند و هیچ مشکلی در ارتباط زبانی خود به  انگلیسی نداشته باشند.

کتاب های مکمل برای کتاب تاپ ناچ ۱A ویرایش سوم

کتاب های English Vocabulary in use: مجموعه کتاب های  وکبیولری این یوس دارای ۴ سطح مبتدی، پیش متوسط و متوسط، متوسط رو به بالا و  در نهایت پیشرفته می باشد که سطح قبل متوسط آن برای این سطح کاملا مناسب  است، درس های این کتاب هرکدام از دوصفحه تشکیل شده است که صفحه ی او به  تدریس مطالب و صفحه ی دوم به ارائه ی تمرین های جذاب و گوناگون اختصاص داده  شده است، از این رو زبان آموزان می توانند از عبارات و کلمات کاربردی این  کتاب برای برقراری ارتباط و صحبت با افراد درباره ی موضوعات گوناگون نهایت  استفاده را ببرند.

کتاب های English Grammar in use: کتاب های سه جلدی  گرامر این یوس تمام مباحث و نکات گرامری در زبان انگلیسی را در موقعیت ها و  موضوعات مختلف با زبانی بسیار ساده و شیرین آموزش داده است تا زبان آموزان  بتوانند همگام با کلمات و جملات، آنها را به طور کاربردی به شکل صحیح  استفاده کنند همچنین تمرین هایی که ارائه شده اند باعث می شوند خواننده ها  راحت تر نکات و مباحث گرامری را بیاموزند.

خرید کتاب Top Notch 1B ویرایش سوم

خرید کتاب از فروشگاه اینترنتی کتب زبان بسیار لذت بخش است، به خصوص زمانی که زبان آموزان و کاربران قصد دارند کتاب Top Notch 1B ویرایش سوم را از این فروشگاه آنلاین خریداری کنند، برای خرید آسان، خوانندگان می  توانند کتاب خود را با بهترین کیفیت چاپ و کاغذی مرغوب با خیالی آسوده از فروشگاه اینترنتی کتب زبان خریداری کنند و آن را در سریع ترین زمان ممکن با بسته بندی های شکیل و منظم در درب منزل و حتی محل کار تحویل بگیرند.

محدوده قیمت کتاب Top Notch 1B ویرایش سوم

دیگر نیازی نیست که این نگرانی و دغدغه را داشته باشید که اگر قیمت  کتابی پایین و ارزان باشد دلیل بر این است که کیفیت، نوع چاپ و کاغذ آن نیز  متقابلا پایین باشد بلکه شما زبان آموزان می توانید کتاب تاپ ناچ ۱B ویرایش سوم را با بهایی ارزانتر از همه جا با کیفیت عالی خریداری کنید. اگر باور نمی  کنید می توانید قیمت کتاب های این فروشگاه معتبر را با دیگر فروشگاه های  کتاب مقایسه کنید تا تفاوت چشم گیر را احساس کنید، همچنان شما می توانید از  تخفیفات شگفت انگیز فروشگاه کتب زبان نهایت استفاده را ببرید.

عنوان کتاب به فارسی
تاپ ناچ 1B ویرایش سوم
نویسنده
Joan Saslow, Allen Ascher
ناشر
pearson
سطح
A1
شابک
9786003166028
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
تعداد صفحات
144
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...