کتاب آموزشی تاپ ناچ 3A ویرایش دوم Top Notch 3A 2nd edition

از {{model.count}}
دسته : Top Notch
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان کتاب به فارسی: تاپ ناچ ۳A ویرایش دوم
  • نویسنده: Joan Saslow, Allen Ascher
  • ناشر: pearson
  • شابک: 9780132470773
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
240,000
120,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

معرفی کتاب Top Notch 3A ویرایش دوم 

Top Notch 3A 2nd هفتمین کتاب از سری تاپ ناچ | Top Notch می باشد که  دارای ۸ سطح بصورت A و B است. این کتاب دارای یکی از قوی ترین متد برای  آموزش زبان به جوانان و بزرگسالان در سطح اول دوره پیشرفته است که  توسط Joan Saslow & Allen Ascher نگارش و در انتشارات لانگمن به چاپ  رسیده است. کتاب فوق با رویکردی متفاوت سعی در آسان سازی زبان انگلیسی با  ارائه انواع مکالمات و فایل های شنیداری مطابق با هر درس را داراست. این  کتاب تمرکز ویژه ای بر بهبود بخشیدن به تمام مهارت ها بصورت همسان را دارد.

کتاب های آموزش زبان انگلیسی مکمل کتاب Top Notch 3A 2nd

کتاب Oxford Word Skills Intermediate: این کتاب تمرکز بر لغات، واژگان موضوعی و نحوه و شرایط استفاده آن ها، عبارات و جملات سخت و آسان زبان انگلیسی دارد.

کتاب Tactics For Listening Intermediate: این کتاب تمرکز بر مهارت شنیداری زبان آموز دارد و مهارت گفتاری را هم تقویت می کند.

کتاب Grammar In Use Intermediate: این کتاب تمرکز بر گرامر و قواعد زبان انگلیسی دارد و کمک شایانی به زبان آموز در مهارت نوشتاری می کند.

ویژگی کتاب تاپ ناچ ۳A ویرایش دوم

مجموعه کتاب های تاپ ناچ دارای هشت سطح آموزشی زبان انگلیسی می باشند که  هر سطح چندین موضوع روزمره را پوشش می دهد. همچنین تاپ ناچ ها دارای سه  ویرایش متفاوت هستند که این کتاب ویرایش دوم آن است. این مجموعه نیز دارای  Vocabulary Booster؛ در انتهای کتاب لغاتی مرتبط با موضوعات درس آمده که  برای تقویت کلمات انگلیسی در سطح پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد. کتاب  Top Notch 3A 2nd به آموزش تمام مهارت های زبانی توجه ویژه ای شده است.  علاوه براین، این مجموعه دارای کتاب کار | Workbook داخلی (تعبیه شده در  داخل کتاب آموزشی دانش آموز)؛در سری این کتاب ها، کتاب کار را در کنار  مطالب آموزشی و در انتهای کتاب آورده شده است تا تمامی مطالب در یک جلد گرد  آوری و دسترسی به آن ها با سهولت بیشتری انجام شود. در آخر باید گفت که  این مجموعه به همراه CD  های آموزشی در این کتاب برای تقویت مهارت شنیداری  سی دی آورده شده است که می تواند میزان مهارت شنیداری شما را بسنجد.

خرید کتاب Top Notch 3A 2nd از وب سایت کتب زبان

کتاب های تاپ ناچ با مجموعه متنوعی از سرفصل های خود در هر زمینه ای  مطالب ارزنده ای  به همراه گرامر و لغات کاربردی دارد. همچنین این مجموعه  تاپ ناچ مناسب برای self- study نیست. از اینرو شما برای خرید کتاب تاپ ناچ   ۳A  ویرایش دوم با مدرس خود همراه باشید.

محدوده قیمت کتاب Top Notch 3A 2nd 

برای یادگیری زبان های غیرفارسی و مادر ی خود چقدر برای وقت خود ارزش  قائل هستید! شما برای درک زبان و مفاهیم بهتر میتوانید در اینستاگرام کتب زبان را دنبال کنید و از مشاوره های رایگان و معرفی کتاب های فروشگاه آنلاین کتب زبان برخوردار شوید. در ضمن قیمت کتاب در سلیقه و هدف خوانندگان بی تاثیر نیست.  از اینرو شما میتوانید قیمت کتاب تاپ ناچ  ۲B ویرایش دوم در فروشگاه  آنلاین کتب زبان بسیار مناسب و به صرفه میباشد. 

عنوان کتاب به فارسی
تاپ ناچ ۳A ویرایش دوم
نویسنده
Joan Saslow, Allen Ascher
ناشر
pearson
شابک
9780132470773
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
تعداد صفحات
144
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...