کتاب آموزشی فورکورنرز 2 ویرایش اول Four Corners 2 Student Book and Work book with CD

از {{model.count}}
دسته : Four Corners
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان کتاب به فارسی: فورکورنرز 2 ویرایش اول
  • نویسنده: Jack C. Richards and David Bohlke
  • ناشر: Cambridge
  • قطع کتاب: رحلی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
435,000
240,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب فورکرنز 2 ویرایش دوم با تخفیف ویژه

خرید کتاب Four Corners 2 برای تقویت زبان انگلیسی

Four Corners 2 سطح دوم سری محبوب آموزشی فورکرنز است  که توسط Jack C Richards  و David Bohlke در انتشارات نامی کمبریج انگلستان  نگارش و چاپ شده است. این کتاب در سطح ۲ زبان انگلیسی قرار دارد و با هدف  تقویت چهار مهارت مهم زبان انگلیسی طراحی شده است، بیشتر این کتب مکالمه  محور هستند با اینکه دیگر موارد را هم در کنار خود جای داده اند. لازم به  ذکر است که این مجموعه دارای ۴ سطح متفاوت برای رساندن دانش زبانی شما به  Advanced طراحی شده است.

تمرکز کتاب فورکرنز ۲ ویرایش اول

در این کتاب مقرر شده است که زبان آموز بتواند بخوبی ارتباط انگلیسی  برقرار کند، بخوبی گوش بدهد و متون ساده ی انگلیسی را کاملا درک کند. به  طور کلی تمرکز اصلی این گونه کتاب های ترمیک بر روی جمله سازی و بالا بردن  میزان اعتماد به نفس در صحبت کردن به انگلیسی است.

ویژگی های کتاب Four Corners 2

دارای محتوای متناسب

این کتاب از محتوای نسبتا کامل و متناسب با فردی که در این سطح قرار  دارد، برخوردار است، این خود موجب افزایش سطح سریع دانش زبان انگلیسی در  خواننده می گردد.

دارای سی دی شنیداری

سی دی های شنیداری و دیداری این کتاب، مکملی پیشنهاد شده برای تقویت مهارت listening هستند.

دارای کتابی برای تمرین

کتابی بعنوان کتاب کار برای تقویت هرچه بهتر مطالب ارائه شده، آورده شده  است، استفاده از کتاب تمرین موجب تثبی مطالب در ذهن خواننده و تقویت مهارت  نوشتاری آن شخص می شود.

دارای سری تکمیلی در بازار

متاسفانه بیشتر کتاب های آموزش زبان دارای کتاب های تکمیلی در بازار نمی  باشند و مدرسین و محصلین در هنگام مطالعه سردرگم می شوند ولی این کتاب  دارای سری های تکمیلی می باشد که می توانید بصورت جداگانه خریداری نمایید.

خرید کتاب آموزشی زبان انگلیسی Four Corners 2  از فروشگاه کتب زبان

کتاب Four Corners 2 به عنوان یکی از بهترین منابع آموزشی معرفی شده است  و توانسته توجه بسیاری از زبان آموزان و علاقه مندان به یادگیری زبان  انگلیسی را به خود جذب نمایند. این کتاب به همراه مجموعه های دیگر Four  Corners به طور گام به گام باعث تقویت مهارت چهارگانه نیز می شود. از اینرو  زبان آموزان به وسیله ی مجموعه کامل و جامع Four Corners لحظات خوبی با  یادگیری زبان انگلیسی برای خود تداعی میکنند. از اینرو زبان آموزان به خرید  کتاب Four Corners 2  از وب سایت کتب زبان اقدام نمایند.

قیمت کتاب آموزشی زبان انگلیسی Four Corners 2  در وب سایت کتب زبان

چقدر برای یادگیری زبان انگلیسی خود وقت صرف می نمایید؟ اگر می خواهید  زبان انگلیسی را در کمترین زمان فراگیرید، منابع مناسب برای یادگیری زبان  انگلیسی انتخاب نمایید. از اینرو یکی از بهترین منابع برای آموزش زبان  انگلیسی مجموعه کامل و جذاب Four Corners می باشد. از اینرو قیمت کتاب Four  Corners 2  را میتوانید با کمترین هزینه از فروشگاه آنلاین کتب زبان  خریداری فرمایید!

عنوان کتاب به فارسی
فورکورنرز 2 ویرایش اول
نویسنده
Jack C. Richards and David Bohlke
ناشر
Cambridge
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
تعداد صفحات
154
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...