کتاب آیلتس ریدینگز فور اگزم پرکتیس IELTS Academic Readings For Exam Practice

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: Dr Kiranpreet Kaur Makkar
  • ناشر: Makkar Publishing House
  • شابک: ۹۷۸-۹۳۵۳۴۶۲۰۳۱
  • زبان کتاب: انگلیسی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
380,000
175,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شرح توضیحات کتاب خواندن آکادمیک آیلتس برای تمرین

IELTS Academic Readings

مقدمه ای بر خواندن آیلتس
اگر مشتاق آیلتس هستید ، یکی از کارهای دست و پاگیر آزمون  آیلتس خواندن آیلتس است. بنابراین بسیاری از نویسندگان برای کمک به  دانشجویان و آموزش آنها کتابهایی در رابطه با نکات  مرتبط باخواندن آیلتس  نوشته اند. اگر در مورد مطالب آیلتس مطالعه کنید ، ممکن است هزاران کتاب و  pdf برای انجام تمرین پیدا کنید. دانش آموزان برای انتخاب بهترین و قابل  اعتماد نوشتن گیج می شوند. بنابراین ما در اینجا هستیم تا بهترین و  مناسبترین مطالب آیلتس را ارائه دهیم که به شما در دستیابی به نمره خوب  باند در آزمون آیلتس کمک کند.

IELTS Academic Readings

مقدمه ای بر خواندن دانشگاهی Makkar IELTS

خواندن Makkar IELTS یک مجموعه کتاب برای ماژول خواندن  آیلتس است. انتشارات Makkar چندین کتاب مرتبط با همه ماژول های آزمون  آیلتس منتشر کرده است. مواد IELTS makkar برای دستیابی به نمره خوب باند در  آزمون آیلتس بهترین است.

آكار آیلتس مطالعه دوره آكادمیك جلد اول را پوشش می دهد:

IELTS Academic Readings

این کتاب فقط برای ماژول خواندن آیلتس است و شامل خوانش هایی با سطح  دشواری متفاوت است. همانطور که همه ما می دانیم یک آزمون خواندن آیلتس شامل  سه قسمت خواندن است و در مجموع 40 سوال برای پاسخگویی وجود دارد. خواندن  آکادمیک Makkar IELTS در جلد یک 20 آزمون خواندن آیلتس دارد. بنابراین ، در  مجموع 60 بخش خواندن آیلتس وجود دارد. در پایان این کتاب ، پاسخ همه  سوالات ارائه شده است.

نویسنده
Dr Kiranpreet Kaur Makkar
ناشر
Makkar Publishing House
شابک
۹۷۸-۹۳۵۳۴۶۲۰۳۱
زبان کتاب
انگلیسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...