کتاب آیلتس کامن میستیکز IELTS Common Mistakes For Bands 6 0 7 0

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان کتاب به فارسی: آیلتس کامن میستیکز
  • نویسنده: Julie Moore
  • ناشر: Cambridge English
  • شابک: ۹۷۸-۱۱۰۸۸۲۷۸۵۰
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
45,000
27,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب آیلتس کامن میستیکز IELTS  Common Mistakes For Bands 6 0 7 0 اثر Julie Moore انتشارات Cambridge  English از فروشگاه کافه زبان

کتاب IELTS Common Mistakes اثر جولی مور Julie Moore
توضیحات کتاب:
کتاب IELTS Common Mistakes کتابی مهم که اشکالات واقعی دانشجویان در آزمون  آیلتس را اشکار می کند و نشان می دهد که چگونه این اشکالات را در ازمون  برطرف کنند. این کتاب مناسب برای هر دو آموزش آیلتس آکادمیک و آیلتس ، این  برای دانشجویان با هدف ایجاد گروههای ۶.۰-۷.۰ مناسب است. هر واحد یک منطقه  اصلی را هدف قرار می دهد. تمرینات به سبک آیلتس با توضیحات روشن ، نحوه  استفاده دقیق از زبان برای رسیدن به امتیاز باند هدف را به شما نشان می دهد  و می توانید با آزمونهای منظم ، آنچه را که در این واحدها آموخته اید  عنوان قبلی اشتباهات رایج در آیلتس را بررسی کنید.

درباره نویسنده کتاب IELTS Common Mistakes جولی مور
جولی مور بیش از 12 سال در ELT مشغول به کار بود و ابتدا به عنوان معلم در  یونان و جمهوری چک قبل از بازگشت به انگلستان برای تکمیل دوره کارشناسی  ارشد در دانشگاه بیرمنگام کار می کرد. در سالهای اخیر ، وی به عنوان واژه  شناس در تعدادی از دیکشنری های زبان آموز کار کرده و در تحقیق ، ویرایش و  نوشتن در مورد طیف وسیعی از پروژه های ELT ، به ویژه در زمینه های واژگان و  خطاهای یادگیرنده ، مشارکت داشته است. جولی در حال حاضر به عنوان فریلنسر  از خانه خود در بریستول کار می کند.

عنوان کتاب به فارسی
آیلتس کامن میستیکز
نویسنده
Julie Moore
ناشر
Cambridge English
شابک
۹۷۸-۱۱۰۸۸۲۷۸۵۰
سال چاپ
1400
تعداد صفحات
۶۴ صفحه
زبان کتاب
انگلیسی
مناسب برای
تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...