کتاب اسپیک نو 1 Speak Now 1 SB+WB+CD

از {{model.count}}
انتخاب نوع کاغذ:
نوع کاغذ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان کتاب به فارسی: اسپیک نو 1
  • نویسنده: David Bohlke
  • ناشر: oxford
  • سطح: A1
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
320,000
144,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب اسپیک نو 1 برای شروع و ترقی در مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی در سطح ابتدایی

معرفی کتاب Speak Now 1

کتاب Speak Now 1 سطح اول از سری کتاب های قدرتمند Speak Now در آموزش  مهارت های گفتاری و شنیداری انگلیسی می باشد که به عنوان یک دوره آموزش  Speaking زبان انگلیسی توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده است. سری اسپیک نو  دارای ۳۲ درس دو صفحه ای برای آموزش مهارت های خاصی اسپیکینگ است تا زبان  آموزان بتوانند به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنند. مجموعه Speak Now به  عنوان یک مجموعه ۴ جلدی براساس لهجه و سیستم آمریکایی تنظیم و طراحی شده  است که با روش های نوین سعی در آسان نمودن مسیر صحبت کردن به زبان انگلیسی  دارد.

دید کلی کتاب اسپیک نو ۱ 

کتاب Speak Now 1 بر روی خلاقیت، ایده پردازی، تکنیک هایی برای استفاده  صحیح از کلمات، عبارات و جملات کاربردی متمرکز است که تنوع موضوعات ارائه  شده موجب تقویت اعتماد به نفس و واژگان خواننده می گردد.از موضوعات بارز  کتاب Speak Now 1 می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • مطالبی درباره احوالپرسی و ملاقات افراد و دوستان و نحوه برخورد
  • مطالبی درباره سرگرمی ها، موسیقی و ورزش های متنوع
  • مطالبی درباره پوشاک، ظاهر و افراد مختلف
  • مطالبی درباره زندگی روزانه
  • مطالبی درباره وطن و کشور شما
  • مطالبی درباره خرید کردن
  • مطالبی درباره غذاهای گوناگون
  • مطالبی درباره گذشته و آینده

کتاب های مشابه Speak Now 1

مجموعه کتاب های ۶ جلدی Speak Out از  آن دسته کتاب هایی است که سرشار از موضوعات و ایده هایی است که زبان  آموزان در تمام موقعیت ها و شرایط زندگی روزمره با آنها سر و کار دارند.

 کتاب های مکمل Speak Now 1

مجموعه ۳ جلدی Oxford Word Skills از جمله مجموعه های تقویت مهارت بنیادین کلمات و عبارات است که زبان  آموزان می توانند در هر موضوع و مطلبی، ایده های بسیار عالی و ایده آل را  پیدا کنند و بصورت موضوع بندی شده آن ها را فرا گیرند.

 ویژگی های بارز کتاب Speak Now 1 

کتاب مربوطه دارای ۳۲ درس جالب و متنوع است که هر بخش یا Unit دارای ۴  درس است و به ۶ دسته Conversation , Video و Self-Assessment , Lesson,  Page, Listening and Pronunciation تقسیم می شود. از سوی دیگر تمرین های  متنوع و کارامد برای زبان آموزان ارایه میدهد؛ زبان آموزان با تنوع وسیعی  از موضوعات و موقعیت های بسیار گوناگون می توانند تمام آموخته ها و دانش  مهارت های صحبت کردن خود را مورد بررسی قرار دهند و در نهایت از آموخته های  خود اطمینان حاصل نمایند. علاوه بر آن، کتاب مکمل به نام Workbook  برای  زبان آموزان به عنوان یک کتاب کاملا ضروری برای تقویت تمام مطالب و  تکنیک های مرتبط با مهارت صحبت کردن انگلیسی است، در کنار کتاب دانش آموز  بخشی بعنوان کتاب کار برای سنجش میزان یادگیری و تمرین موضوعات آورده شده  است.

خرید کتاب ۱ Speak Now از وب سایت کتب زبان

کتاب Speak Now 1 به طور کلی شامل مجموعه ای از موضوعات، کلمات و  عباراتی است که در تمام درس ها و تمرین ها زبان آموزان می توانند از آن ها  برای ارتقای دانش کلمات و عبارات استفاده نمایند و از طریق آن، هم مهارت  صحبت کردن و هم دایره واژگان خود را گسترش دهند. از اینرو میتوانید به خرید  کتاب ۱ Speak Now از فروشگاه آنلاین کتب زبان اقدام نمایید.

قیمت کتاب ۱ Speak Now از وب سایت کتب زبان

کتاب ۱ Speak Now به عنوان یک کتاب بسیار جامع و جذاب برای تقویت مهارت  صحبت کردن به انگلیسی به کار برده می شود. از سوی دیگری مجموعه کتاب  های Speak Now بهترین گزینه برای آموزش زبان آموزان انگلیسی از طریق مدرسان  آموزشگاه می باشد. البته این نکته را باید یادآوری کرد که اگر میخواهید  کتاب های انگلیسی را به قیمت مناسب خریداری نمایید، کتب زبان را جستجو  کنید و قیمت هایش را با دیگر سایت ها مقایسه نمایید. از اینرو قیمت کتاب  Speak Now1 در وب سایت کتب زبان بسیار مناسب است!

عنوان کتاب به فارسی
اسپیک نو 1
نویسنده
David Bohlke
ناشر
oxford
سطح
A1
شابک
9780194030151
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
تعداد صفحات
128
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...