کتاب اینترچنج 1 ویرایش پنجم Interchange 1 (5th) SB+WB+CD

از {{model.count}}
دسته : Interchange
انتخاب قطع کتاب:
قطع کتاب را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان کتاب به فارسی: اینترچنج ۱ ویرایش ۵
  • نویسنده: Jack C. Richards
  • ناشر: cambridge
  • سطح: B1
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
250,000
133,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب اینترچنج ۱ ویرایش پنجم با تخفیف ویژه

معرفی کتاب Interchange 1 5th 

کتاب Interchange 1 5th دومین کتاب از مجموعه Interchange می باشد.  اینترچنج ۱ ویرایش پنجم مناسب برای سطح پیش متوسط آموزش زبان انگلیسی  نوجوانان و بزرگسالان، تفاوت گسترده ای با سری قبلی خود دارد، در کتاب  Interchange 1 5th اشکالات موجود در مجموعه سابق، وارسی و رفع شده اند تا  زبان انگلیسی را موثر و مفید به زبان آموزان آموزش دهد. این سری دارای ۴  سطح Interchange Intro تا Interchange 3 است. همچنین این دوره شامل فایل  ویدیویی نیز می باشد که تمامی مهارت ها  Listening-Reading-Speaking-Writing-Vocabulary-Grammar-Pronunciation را  تقویت می کند.

دید کلی کتاب Interchange 1 5th 

کتاب اینترچنج ۱ ویرایش ۵  دارای ۸ فصل میباشد و در ضمن اکثر  آموزشگاه های زبان هر کتاب اینترچنج را در سه ترم تدریس می نمایند. سرفصل  های اصلی کتاب عبارتند از:

  1. درس ا: معرفی ملیت ها
  2. درس ۲: زمان و محیط کار
  3. درس ۳: قیمت و خریدلوازم شخصی
  4. درس ۴: سرگرمی و گذراندن زمان 
  5. درس ۵: روابط خانوادگی
  6. درس ۶: ورزش و تناسب اندام
  7. درس۷: اوقات فراغت و سرگرمی
  8. درس۸:معرفی آدرس مکان

ویژگی های ویرایش پنجم کتاب اینترچنج ۱

مجموعه اینترچنج ۱ در ۴ سطح موجود میباشند همچنین مناسب برای سطح  Pre-Intermediate در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان میباشد. این سری کتاب ها  به همراه کاملترین ابزار برای آموزش از جمله CD، کتاب کار، فایل صوتی و  ویدئویی به قصد آموزش تمامی مهارت های زبانی است.

خرید کتاب Interchange 1 5th از وب سایت کتب زبان

یادگیری زبان یکی از نیازهای اساسی برای پیشرفت جوامع بین المللی  میباشد. در دنیایی که روابط به صورت گسترده صورت میگیرد، فراگیری زبان مرجع  به عنوان یک ایده و سیاست اصلی مطرح میشود. از اینرو یادگیری زبان را جدی  بگیرید و برای آن وقت بگذارید. کتاب های اینترچنج را نمیتوان به صورت  خودخوان مطالعه کرد. اگر تا حالا برای یادگیری زبان جدی نبودید، حتما برای  شروع کار باید با مدرس یا آموزشگاه جلو بروید. شما با ثبت نام در فروشگاه آنلاین کتب زبان میتوانید به خرید کتاب اینترچنج ۱ ویرایش ۵ اقدام  نمایید. 

قیمت کتاب Interchange 1 5th در وب سایت کتب زبان

چقدر در طول روز برای خواندن و یادگیری زبان وقت صرف میکنید؟ برای چه  اهدافی یادگیری زبان را دنبال میکنید؟ همانطور که میدانید زبان نه تنها  مهارت، بلکه دانش میباشد که در کنار مدارک تحصیلی به عنوان نردبانی برای  پیشرفت کاری و تحصیلی شما است. از اینرو با خرید کتاب های مناسب میتوانید  انگیزه مطالعه زبان را در خود تقویت کنید. در ضمن قیمت کتاب کتاب اینترچنج ۱  ویرایش پنجم در فروشگاه آنلاین کتب زبان بسیار مناسب  و به صرفه است.

عنوان کتاب به فارسی
اینترچنج ۱ ویرایش ۵
نویسنده
Jack C. Richards
ناشر
cambridge
سطح
B1
شابک
9781316620311
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
تعداد صفحات
160
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...