کتاب راهنمای کامل سلکت ریدینگز ویرایش دوم The complete guide Select Readings elementary

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تالیف: لیندا لی
  • ناشر: دانوش
  • مترجم: نگار مولانا=امیر حسین اشکانی
  • شابک: 9786009321933
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
140,000
88,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تالیف
لیندا لی
ناشر
دانوش
مترجم
نگار مولانا=امیر حسین اشکانی
شابک
9786009321933
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز{نرم}
فایل صوتی
ندارد
نوبت چاپ
1401
توضیحات
کتاب ترجمه و راهنمای Select Reading سطح مقدماتی
کتاب ترجمه و راهنمای Select Reading، انتخاب معلمان برای مهارت های کار و بحث می باشد. ویژگی های این مجموعه، آموزش مهارت خواندن، درک مطلب و واژگان، فرهنگ لغت ، تجزیه و تحلیل دستوری و عمل ، تحریک فکر، بحث وگفتگو و نوشتن است. زبان‌آموزان مقالات جالب و متنوعی را در زمینه‌های گوناگون در این کتاب ها خواهند یافت. در این کتاب با طیف گسترده‌ای از موضوعات مواجه خواهید شد که به طور همزمان با بسیاری از لغات و کلمات جدید آن را نیز فرا خواهید گرفت.
کتاب‌های این مجموعه در بسیاری از موسسات آموزش زبان و توسط اساتید بسیاری تدریس می‌شود. هر سطح از این کتاب‌ها 14 درس را دربردارد که هر درس به بررسی یک موضوع خاص پرداخته است. درس ها از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و با ارائه‌ متن و تمرین‌های متنوع سعی در آموزش Reading و واژگان زبان انگلیسی به شیوه‌ای جذاب را دارد. فایل های صوتی این مجموعه با لهجه‌ی امریکایی در قالب لوح فشرده (CD) ارائه شده است
مجموعه‌ی کتاب‌های Select Readings را انتشارات دانشگاه آکسفورد Oxford در چهار سطح برای تقویت مهارت خواندن زبان انگلیسی زبان‌آموزان منتشر کرده است. این چهار سطح از این قرار است:

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...