کتاب داستان انگلیسی فمیلی اند فرندز مسابقه قلعه شنی Family and Friends Readers 1 The Sandcastle Competition

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان کتاب به فارسی: سندکسل کامپتیشن
  • ناشر: oxford
  • سطح: سطح 1
  • قطع کتاب: رقعی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
45,000
18,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

معرفی کتاب داستان The Sandcastle Competition 

از آنجا که در دنیای ارتباطات و یادگیری زبان انگلیسی، تمام افراد در هر  سنین باید یادگیری انگلیسی را شروع کنند، فروشگاه اینترنتی کتب زبان کتاب داستان The sandcastle competition را همیشه در اولویت کار خود  قرار داده است تا کودکان ترغیب شوند و برای شروع زبان انگلیسی، خود را  آماده کنند، یکی از عوامل به وجد آوردن زبان آموزان همین داستان خوانی است  که ابتدا کودک دلبندتان، با کلمات آشنا می شود و به موجب آن جملات کوتاه و  ساده ساخته می شوند، اکنون امتحان آن ضرر ندارد، همین الان سفارش خود را  ثبت کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با فروشگاه اینترنتی کتب زبان در  میان بگذارید.

دید کلی درباره ی کتاب The Sandcastle Competition

کتاب داستان The sandcastle competition برای رده ی سنی ۷ تا ۱۱ سال  کاملا مناسب است، تمرین ها، تصاویر رنگی و جملات بسیار ساده و جذاب از  ویژگی هایی هستند که در این کتاب به وضوح یافت می شوند و کودکان به راحتی  می توانند تمام جملات را حفظ کنند و آنها را در مکالمه ها و مهارت نوشتن  خود به کار ببرند. همچنین رنگ آمیزی هایی که به شکل صفحه به صفحه ارائه شده  اند برای سرگرم کردن کودکان بسیار مناسب است.

ویژگی های کتاب The Sandcastle Competition 

آموزش لغات مهم: لغات جذاب و کاربردی بر اساس اتفاقات و  موضوعاتی گردآوری شده اند که درون جملات متنوع به کاررفته شده اند که  یادگیری آنها توسط کودکان بسیار ساده می شود.

داستان سطح ۱: در این سطح ۱، کودکان می توانند هر آنچه  می خوانند را با دانش فعلی خود قیاس کنند، و با اعتماد به نفس سطح خود را  رو به بالا ارتقا دهند.
تقویت مهارت خواندن: داستان ها در اصل، بر هدف تقویت  مهارت خواندن تنظیم شده اند که کودکان می توانند با لذت و روخوانی نوشته ها  را به راحتی بیاموزند و از این طریق درک مطلب خود را تقویت کنند.
منطبق با کتاب اصلی: این سطح از کتاب داستان دقیقا همان سطحی است که کتاب اصلی Family and Friends 1 نیز در همین سطح تنظیم شده است.
مناسب برای کودکان: موضوع و ذائقه ی این کتاب با سلیقه و روحیات کودکان کاملا یکسان است و با آنها هماهنگی دارد.

خرید کتاب سندکسل کامپتیشن

شما والدین عزیز اگر می خواهید کودک شما با دنیای زبان انگلیسی آشنا شود  و مهارت خواندن و یادگیری ساده و مبتدی را از همان ابتدا شروع کند، کتاب  داستان Sandcastle competition بهترین گزینه برای شروع این مهارت است تا  کودک شما به شکل کسل بار و اذیت کننده ای، کلمات را نیاموزند بلکه آنها را  درون جملات متنوع و جذاب همراه با کاربرد آنها فرا گیرند. پس درنگ نکنید، و  به خرید کتاب داستان The Sandcastle competition از فروشگاه اینترنتی  کتب زبان اقدام کنید.

محدوده قیمت کتاب The Sandcastle competition 

قیمت ها در کتاب فروشی ها بسیار متنوع هستند از این بابت، قیمت ها در  فروشگاه اینترنتی کتب زبان، بسیار به صرفه و مناسب هستند که معدود نفراتی  باقی می مانند از این فروشگاه کتاب مورد علاقه ی خود را مانند The  sandcastle competition خریداری نکنند، از این رو خیالتان بابت قیمت تخت  باشد که تخفیف های بسیار شگفت انگیز ما شما را وسوسه می کند تا تمام کتاب  های انگلیسی خود را از این فروشگاه معتبر خریداری کنید. 

عنوان کتاب به فارسی
سندکسل کامپتیشن
ناشر
oxford
سطح
سطح 1
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...