کتاب رمان انگلیسی بدعت گذاران تلماسه Heretics of Dune

Heretics of Dune

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: رمــان انـگـلـیـسـی
  • نویسنده: Frank Herbert
  • ناشر: Ace
  • شابک: 9780593098264
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
300,000
180,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب هریتیکس آف دون Heretics of Dune از فروشگاه آنلاین کافه زبان

رمان انگلیسی دون
کتاب Heretics of Dune نوشته Frank Herbert پنجمین کتاب از مجموعه کتابهای  Dune می باشد. این رمان در ژوئن سال ۲۰۲۰ توسط انتشارات ACE منتشر شده است.  شخصیت اصلی داستان “پل آتریدس”، مرد جوان باهوش و استعدادیست که در  سرنوشتی فراتر از تصور خود متولد شده است، وی باید به خطرناک ترین سیاره  جهان سفر کند تا آینده خانواده و مردمش را تضمین کند.

از آنجایی که نیرو های نحس بر سر بدست  آوردن گرانبها ترین ماده در جهان هستی در سیاره ای بنام آراکیس به نبرد می  پردازند، تنها کسانی زنده می مانند که بتوانند بر ترس خود غلبه کنند. از  این رمان دو اقتباس سینمایی توسط کارگردانان مشهور هالیوودی دیوید لینچ تل  ماسه (۱۹۸۴) و هم چنین دنی ویلنوو (۲۰۲۱) منتشر شده که هرکدام در سال اکران  خود با استقبال جهانی طرفدارانش مواجه شده است.

درباره ی مجموعه رمانهای دون
رمان های تل ماسه ی فرانک هربرت با میلیون ها نسخه فروخته شده در سراسر  جهان، یکی از اصلی ترین دستاورد های تخیل بشر و یکی از مهم ترین حماسه های  تاریخ علمی تخیلی می باشد. این رمان در ایتدای منتشر شدن بیش از ۷۵۰۰۰ نسخه  به فروش رفت، به نخستین رمان پرفروش در زمینه علمی تخیلی تبدیل شد. این  رمان به دلیل طرح متفاوت، داستان اکشن و فضای جذابش مورد استقبال منتقدان  قرار گرفت و نامزد جایزه هوگو برای بهترین رمان سال شد.

خلاصه کتاب Heretics of Dune
کتاب پنجم در تواریخ تپه های باشکوه – پرفروش ترین ماجراجویی علمی تخیلی تمام دوران

لتو آتریدس، امپراتور خدای تپه، مرده  است. در طول هزار و پانصد سال پس از درگذشت او، امپراتوری به ویرانی سقوط  کرده است. پراکندگی بزرگ شاهد بود که میلیون ها نفر تمدن در حال فروپاشی را  رها کردند و فراتر از فضای شناخته شده گسترش یافتند. سیاره آراکیس – که  اکنون راکیس نامیده می شود – به آب و هوای بیابانی خود بازگشته است و کرم  های شنی بزرگ آن در حال مرگ هستند.

اکنون گمشده ها به دنبال قدرت به خانه  باز می گردند. و در حالی که این گروه‌ها برای کنترل بقایای امپراتوری رقابت  می‌کنند، دختری به نام شیانا در زمین‌های بایر Rakis به شهرت می‌رسد و شور  مذهبی را به سراسر کهکشان می‌فرستد. زیرا او دارای توانایی های  ساندریدرهای فریمن است – پیشگویی که توسط امپراتور خدا پیشگویی شده بود را  برآورده می کند …

درباره نویسنده کتاب Heretics of Duneفرانک هربرت
فرانک هربرت نویسنده پرفروش حماسه Dune است. او در تاکوما، واشنگتن متولد  شد و در دانشگاه واشنگتن، سیاتل تحصیل کرد. او قبل از تبدیل شدن به یک  نویسنده تمام وقت، در مشاغل مختلف از جمله فیلمبردار تلویزیون، مفسر رادیو،  غواص صدف، مربی بقای جنگل، تحلیلگر غیر روحانی، معلم نویسندگی خلاق،  گزارشگر و سردبیر چندین روزنامه ساحل غربی کار کرد.

در سال 1952، هربرت شروع به انتشار  داستان های علمی تخیلی با “در جستجوی چیزی؟” در داستان های شگفت انگیز اما  ظهور او به عنوان یک نویسنده بزرگ تا سال 1965 و با انتشار Dune اتفاق  نیفتاد. Dune Messiah، Children of Dune، God Emperor of Dune، Hertics of  Dune و Chapterhouse: Dune به دنبال آن حماسه ای را تکمیل کردند که شیکاگو  تریبیون آن را «یکی از بناهای تاریخی علمی تخیلی مدرن» می نامد. هربرت  همچنین نویسنده بیست کتاب دیگر از جمله طاعون سفید، آزمایش دوسادی و مقصد:  باطل است. او در سال 1986 درگذشت

موضوع
رمــان انـگـلـیـسـی
نویسنده
Frank Herbert
ناشر
Ace
شابک
9780593098264
تعداد صفحه
608
قطع کتاب
رقعی
رده سنی
تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...