کتاب رمان انگلیسی کلماتی که کاش میگفتم the words i wish i said

the words i wish i said

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: کیتلین کلی Caitlin Kelly
  • ناشر: Independently published
  • شابک: ۹۷۸-۱۹۸۰۸۵۸۹۲۸
  • قطع کتاب: وزیری
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
200,000
100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

معرفی کتاب کلماتی که ای کاش به زبان می آوردم اثر کیتلین کلی Caitlin Kelly

کتاب The Words I Wish I Said (فارسی: کلماتی که ای کاش به زبان می آوردم )  نوشته Caitlin Kelly نویسنده  ی جوان هجده ساله می باشد که در رشته ی فیلمنامه نویسی مشغول به  تحصیل  است و اوقات فراغت خود را به علاقه ی دیرینه اش یعنی  نویسندگی می پردازد.  وی با وجود سن کمی که دارد تاکنون اشعاری جذاب و گیرا ارائه داده است که  توجه همگان به خصوص نسل نوجوان و جوان را به خود جلب کرده است.

کتابی که تو دنیا کلی سر و صدا کرده بالاخره برای اولین بار در ایران  موجود شد! The words I wish I said این کتاب مشهور و پرفروش شده چون حرف دل  آدم هاست در واقع حرف های نزده و بحث برانگیز علاوه بر اون انگلیسیه و  بسیار ساده ست که حتی اگه مبتدی باشی میتونی بخونی و زبانت رو تقویت کنی.

کتاب کلمه

هشدار اسپویلر: اینها همه کلماتی نبود که ای کاش می گفتم. در واقع بیشتر  این واژه ها کاش نمی نوشتم. فقط به یک واقعیت کوچک ، کاش اهمیتی نمی دادم …  اما متأسفانه من این کار را می کردم. اما اگر کلماتی را که آرزو می کردم  می گفتم ، آنها راز کوچک من نبودند ، کلمات روی کتاب بودند. اینها کلماتی  هستند که از متن خارج می شوند ، زیرا دنیا دوست دارد همه چیز را از متن  خارج کند. کلماتی که ای کاش می گفتم بین من و حزب مغز من است. چون اگر شما  این کلمات را می دانید ، پس چنین برتری نسبت به من خواهید داشت ، و دوش های  آرام من که در مورد حرف های خودم به خودم سر و صدا می کنم ، دیگر راز من  نخواهد بود.

نویسنده
کیتلین کلی Caitlin Kelly
ناشر
Independently published
شابک
۹۷۸-۱۹۸۰۸۵۸۹۲۸
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز (نرم)
زبان کتاب
انگلیسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...