کتاب زبان اسپانیایی نوو پریزما (Nuevo Prisma A1 (SB+WB+CD

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: Ruth Vázquez Fernández
  • ناشر: Editorial Edinumen
  • شابک: ٩٧٨٨٤٩٨٤٨٣٦٥٩
  • تعداد صفحات: 120
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
535,000
285,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

متد nuevo PRISMA در حال حاضر جزو آخرين متدهاي ارائه شده و مقبول  زبان اسپانيايي در سطح دنياست که توسط موسسه سروانتس اسپانيا(Instituto  Cervantes) تاييد شده و پرکاربرد ترين و بهترين متد تدريس زبان اسپانيايي  است که مطابق با استانداردهاي آموزشي اتحاديه اروپا (MCER)در اقصي نقاط  جهان و همچنين در کشور اسپانيا به مشتاقان يادگيري اين زبان عرضه مي شود و  مهمترين منبع براي اخذ مدرک DELE است.
مجموعه فوق Communicative based يا مکالمه محور است و از سطح پايه تا  پيشرفته مي باشد که انتشارات Edinumen آن را بين سال هاي 2011 تا 2015 چاپ  کرده است.
کتاب فوق براي کساني که مي خواهند زبان اسپانيايي را به عنوان يک زبان  خارجي فراگيرند مناسب است و شامل هر چهار مهارت اصلي  (Reading,Writing.Listening,Speaking) است که زبان اسپانيايي را بصورت  مفهومي و کاربردي آموزش مي دهد.

اين مجموعه شامل کتاب دانش آموز، کتاب کار و CD فايل هاي صوتي است در  کنار این مجموعه  میتوانید  کتاب (Ejercicios Suplementarios) را به عنوان  محصول  جانبی تهیه کنید.

نویسنده
Ruth Vázquez Fernández
ناشر
Editorial Edinumen
شابک
٩٧٨٨٤٩٨٤٨٣٦٥٩
تعداد صفحات
120
زبان کتاب
اسپانیایی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...