کتاب زبان موزاییک دو سیلور ادیشن Mosaic 2 Listening/Speaking 2 Silver Edition

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: Jami Hanreddy Elizabeth Whalley
  • ناشر: McGraw-Hill
  • شابک: ۹۷۸۰۰۷۱۲۵۸۴۰۱
  • نوع جلد: شومیز (نرم)
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
95,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شرح توضیحات کتاب موزاییک 2 :گوش دادن صحبت کردن Mosaic 2 Listening Speaking Silver Edition

Mosaic 2 Listening Speaking

کتاب موزاییک یک مجموعه دانشگاهی کاملاً یکپارچه و ۱۸ کتاب است. مهارت  های زبانی در پنج سطح توانایی (از طریق پیشرفته) در هر چهار رشته مهارت  زبان بیان می شود. مضامین فصل در چهار رشته مهارت بیان می شود تا به طور  سیستماتیک محتوا ، واژگان و دستور زبان را بازیافت کند.

جدید در نسخه چاپ نقره ای ، معاصر ، تمام رنگی – برای دسترسی به تعاملات  و تعاملات ۱ و ۲ و خواندن و گوش دادن صحبت کردن – عکس های جذاب آموزشی را  برای تقویت تجربه آموزشی به نمایش می گذارد. محتوای به روز و جذاب جهانی  برای مخاطبان پیچیده و دانشگاهی تعاملات موزاییک جذاب است. تمرکز پیشرفته  در ایجاد واژگان ، آزمون گرفتن و مهارت های تفکر انتقادی پیشرفت تحصیلی را  ارتقا می دهد. سوابق ارزیابی خود دانش آموزان را تشویق می کند تا یادگیری  خود را ارزیابی کنند.

Mosaic 2 Listening Speaking

استراتژی های “تمرکز بر آزمایش” و فعالیت های آماده سازی تافل iBT  استراتژی های بی نظیر آزمون را ایجاد می کند. شاخص مهارت برای هر کتاب دانش  آموز به مربیان کمک می کند محتوای کتاب درسی را با استانداردها و اهداف  برنامه درسی مطابقت دهند. تمرین هدایت شده با استفاده از انواع سازمان  دهندگان گرافیک ، ابزارهای سازمانی را برای مهارت آموزی آکادمیک در اختیار  دانشجویان قرار می دهد. رویکرد بهترین شیوه ها در “نسخه معلم” باعث پیشرفت  در آموزش و یادگیری زبان می شود.

نویسنده
Jami Hanreddy Elizabeth Whalley
ناشر
McGraw-Hill
شابک
۹۷۸۰۰۷۱۲۵۸۴۰۱
نوع جلد
شومیز (نرم)
تعداد صفحات
258
زبان کتاب
انگلیسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...