کتاب زبان گرامر اسنشیالز Grammar Essentials Graded Exercises in English New Edition

Grammar Essentials Graded Exercises in English New Edition

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: Robert J. Dixon
  • ناشر: پيرسون لانگمن
  • شابک: 978131126961
  • قطع کتاب: وزیری
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
250,000
125,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

Grammar Practice For Pre-Intermediate Students

کتاب Grammar Practice for Pre-Intermediate Students، همانطور که از نامش پیداست کتاب آموزش دستور زبان انگلیسی، مناسب زبان‌آموزان در سطح پایین‌تر از متوسط است که به دنبال جلد اول این مجموعه، کتاب Grammar Practice for Elementary Students، توسط انتشارات Longman به چاپ رسیده است.

کتاب Grammar Practice for Pre-Intermediate Students، دستور زبان انگلیسی را در سطح متوسط شامل می‌شود. قواعد دستوری در این کتاب به صورت طبقه‌بندی شده و با توضیحات کوتا و واضح ارائه می‌شود. دستور زبان انگلیسی با زبانی ساده بیان می‌شود و استفاده از کتاب را برای زبان‌آموزان آسان‌تر می‌کند.

وجود تمرینات متعدد بعد از هر محتوای آموزشی، به تثبیت مطالب در ذهن زبان‌آموز کمک می‌کند. زبان‌آموزان می‌توانند پاسخ همه‌ی تمرینات را در انتهای کتاب مرور کنند.در دسترس بودن پاسخنامه‌ی تمرینات سبب می‌شود زبان آموزان بتوانند از این کتاب به صورت خودآموز استفاده کنند با این حال اما،کتاب Grammar Practice for Pre-Intermediate Students را می‌توان به عنوان کتاب آموزشی یا کمک‌آموزشی در کلاس درس و با کمک مدرس آموخت.

نویسنده
Robert J. Dixon
ناشر
پيرسون لانگمن
شابک
978131126961
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز (نرم)
تعداد صفحات
224
زبان کتاب
انگلیسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...