کتاب زبان Gold Advanced Coursebook + Maximiser with Key

از {{model.count}}
دسته : Gold
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: Amanda Thomas
  • ناشر: Pearson
  • شابک: 9781447907046
  • قطع کتاب: رحلی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
235,000
142,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شرح و توضیحات کتاب گلد ادونس Gold Advanced Coursebook 2015 برای آزمون ادونس (سی ای ای) Advance( CAE)

کتاب‌های این مجموعه در بسیاری از موسسات آموزش زبان و توسط اساتید  بسیاری تدریس می‌شود. در هر درس به بررسی یک موضوع خاص پرداخته است. درس ها  از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و با ارائه‌ متن و تمرین‌های متنوع سعی در  آموزش مهارت های اصلی و واژگان زبان انگلیسی به شیوه‌ای جذاب را دارد.  دانشجویان در دوره های آموزش زبان و همه کسانی که به طور حرفه ای در توسعه و  استفاده از آزمون های زبان تحصیل  می کنند، این منبع را یکی از متون معتبر  و جامع  در راستای مقاصد و اهداف خود تلقی می کنند.

کتاب حاضر مطابق با سيستم بريتانيايي (British Accent) براي زبان آموزان  بالاي متوسط که نيازمند يادگيري زبان جهت مطالعه و ادامه تحصيل يا موفقيت  در کار هستند، طراحي شده است.
 این مجموعه  در سه حوزه اصلي به ارائه مطالب خود مي پردازد که عبارتند از  تمرکز بر واژگان و بخش هاي زباني (language chunks)، و نیز به فعاليت و کار  وا داشتن زبان آموزان از طريق فعاليت هاي تعاملي (interactive exercises) و  تقويت مهارت نوشتاري و گفتاري. آزمون FCE از 5 بخش reading، writing، use  of English، listening و speaking (مصاحبه) تشکيل مي شود. همچنین کتاب Gold  First Exam Maximiser به عنوان مکمل درسی و تست های بیشتر به صورت جداگانه  عرضه می شود.

نویسنده
Amanda Thomas
ناشر
Pearson
شابک
9781447907046
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز (نرم)
تعداد صفحات
208
زبان کتاب
انگلیسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...