کتاب سوپر سیمپل فیزیکس Super Simple Physics

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان کتاب به فارسی: سوپر سیمپل فیزیکس
  • نویسنده: DK
  • ناشر: DK Children
  • شابک: 978-0744027532
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
1,300,000
650,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کتاب سوپر سیمپل فیزیکس Super Simple Physics اثر DK انتشارات DK Children از فروشگاه کافه زبان

درباره کتاب فیزیک فوق العاده ساده
کتاب Super Simple Physics مملو از حقایق جذاب و همه موضوعات اصلی برنامه درسی، شما را در کمترین زمان برای امتحان آماده می کند!

این راهنمای کاملاً جامع که در ارتباط با  مؤسسه اسمیتسونیان ایجاد شده است، فیزیک را کاملاً واضح می کند. این  پشتیبانی عالی برای یادگیری در خانه و مدرسه است.

این کتاب علمی فوق‌العاده ساده،که  اصطلاحات را برش می‌دهد و اطلاعات را به قطعات آسان و قابل مدیریت تقسیم  می‌کند. از اتم‌ها و حالت‌های ماده گرفته تا اسکالرها و بردارها، این  راهنمای ضروری حاوی همه چیزهایی است که برای درک سریع و آسان فیزیک نیاز  دارید.

ویژ گی کتاب Super Simple Physics
هر صفحه طوری طراحی شده است که حتی پیچیده ترین موضوعات علمی را در دسترس و  جذاب قرار دهد. موضوعات در یک صفحه تکی با قابلیت دنبال کردن آسان و به  طور کامل برای توضیح مفهوم پوشش داده شده است  مناسب برای زبان آموزان  بصری. نکات ضروری در جعبه حقایق کلیدی قرار دارند که برای بررسی مجدد بعداً  هنگام بازبینی عالی است. محاسبات و نمودارها در مراحل ساده و منطقی تنظیم  شده اند تا این علم برای همه دانش آموزان قابل دستیابی باشد.

چه یک فیزیکدان مشتاق باشید و چه فقط به  دنبال دریافت A+ هستید، این راهنمای بازنگری علمی در دسترس برای کودکان  پوشش واضح و مختصری از تمام موضوعات اصلی فیزیک ارائه می دهد. از تصاویر  دراماتیک سیارات گرفته تا رعد و برق، عکاسی زنده ارتباط فیزیک را با دنیای  اطراف خود برای دانش آموزان آسان می کند.

عنوان کتاب به فارسی
سوپر سیمپل فیزیکس
نویسنده
DK
ناشر
DK Children
شابک
978-0744027532
سال چاپ
1401
نوع جلد
شومیز
تعداد صفحات
288 صفحه
زبان کتاب
انگلیسی
مناسب برای
تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...