کتاب ماکار آیلتس اسپیکینگ Makkar IELTS Speaking Guesswork Jan Apr 2022 Final Version

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان کتاب به فارسی: مکار آیلتس اسپیکینگ
  • زبان کتاب: انگلیسی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
240,000
180,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب ماکار آیلتس اسپیکینگ فاینال ورژن Makkar IELTS Speaking Guesswork Jan Apr 2022 از فروشگاه کتب زبان 

خرید کتاب ماکار آیلتس 2022
کتاب Makkar IELTS Speaking 2022

اگر ازمون اسپیکینگ آیلتس برای شما مانع  بزرگ محسوب میشود، کتابهای معروف Makkar IELTS می تواند منبع بسیار مفیدی  برای تمرین و آمادگی آزمون برای شما باشد. از این لحاظ که جزو های بخش  شفاهی آزمون هر ۶ ماه یک بار تغییر میکند

آمادگی شما در سوالات اخیر آزمون میتواند  نتیجه به سزایی در نمره نهایی شما داشته باشد و این نکته دقیقا نقطه قوت  کتاب های Makkar IELTS میباشد زیرا تمامی تمرکز کتاب و مطالب جمع آوری شده  روی آزمون های اخیر و نکات و سوالات مربوط به آنها میباشد.
کتاب Makkar IELTS Speaking 2022 مجموعه نمونه سوالات آزمون های آیلتس  است  که باعث میشود تا با طیف وسیع از سوالات آزمون آشنا شوید. همچنین جواب های  ارائه شده در این کتاب به صورت سمپل و نمونه آورده شده تا به کمک آنها با  لغات و اصطلاحات و عبارات و کالوکیشن های هر موضوع و نحوه ارائه آنها آشنا  شوید و بتوانید با تمرین و تکرار به ذهن بسپارید زیرا این نمونه پاسخها  بسیار حرفه ای بوده و با استفاده از آنها در روز آزمون میتوانید منتظر نمره  بالای 7 در آزمون اسپیکینگ باشید.

عنوان کتاب به فارسی
مکار آیلتس اسپیکینگ
زبان کتاب
انگلیسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...