کتاب معلم امریکن انگلیش فایل 5 ویرایش سوم American English File 5 Teachers Book+CD 3nd Edition

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: Clive Oxenden
  • ناشر: آکسفورد
  • شابک: 978019477637
  • قطع کتاب: رحلی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
350,000
220,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب معلم امریکن انگلیش فایل 5  American English File Level 5 Teacher s Guide with Teacher Resource  Center اثر Clive Oxenden انتشارات Oxford از فروشگاه کتب زبان

کتاب امریکن انگلیش فایل 5 تیجرز ویرایش سوم
کتاب American English File Level 5 Teachers Guide 

کتاب راهنمای معلمان  American English  File Level 5 Teachers Guide اثر کلایو اکسندن Clive Oxenden ودر انتشارات  اکسفورد Oxford به چاپ رسیده است.

مجموعه کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی  American English File یک دوره شش سطحی آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان  است که توانسته موفقیت‌های بسیاری را کسب کند. این کتاب در بسیاری از  آموزشگاه‌های نه تنها ایران، بلکه سراسر جهان تدریس می‌شود، و همانطور که  بر همگان روشن است، مکالمه و گفتار یکی از مهم ترین جنبه‌های یادگیری زبان  است، و این مجموعه نیز به تقویت گفتار و مکالمه براساس لهجه آمریکایی  می‌پردازد. با اینکه تمام مهارت‌های زبانی پراهمیت‌اند، توانایی مکالمه  بی‌نقص یکی از مشخصه‌های اصلی توانش زبانی و در عین حال شاید پرکاربردترین  مهارت زبان باشد که با توجه به مکالمه‌محور بودن کتاب‌های امریکن انگلیش  فایل، زبان‌آموزان در این بخش بیش از سایر کتاب‌های آموزشی موجود در بازار  تقویت خواهند شد.

کتاب‌های این مجموعه در بسیاری از موسسات  آموزش زبان و توسط اساتید برجسته در جهان تدریس می‌شود. ساختار کتاب‌های  حاضر بدین صورت است که در هر درس به بررسی یک موضوع خاص پرداخته است. درس  ها از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند و با ارائه‌ متن و تمرین‌های متنوع سعی  در آموزش مهارت‌های اصلی و واژگان زبان انگلیسی به شیوه‌ای جذاب دارد.  دانشجویان در دوره‌های آموزش زبان و همه کسانی که به طور حرفه‌ای در توسعه و  استفاده از آزمون‌های زبان تحصیل  می‌کنند، این منبع را یکی از منابع  معتبر و جامع  در راستای مقاصد و اهداف خود تلقی می‌کنند. سری کتاب‌های  راهنمای معلم را نیز به صورت جداگانه منتشر کرده است.

نویسنده
Clive Oxenden
ناشر
آکسفورد
شابک
978019477637
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز (نرم)
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...