کتاب پسیج 2 ویرایش سوم Passages Level 2 (S.B+W.B+CD) 3rd edition

از {{model.count}}
دسته : Passages
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان کتاب به فارسی: پسيج 2 ویرایش دوم
  • نویسنده: Jack C. Richards
  • ناشر: کمبريج
  • شابک: 9781107627079
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
250,000
125,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب Passages 2 3rd برای سطح پیشرفته آموزش زبان انگلیسی نوجوانان و بزرگسالان

معرفی کتاب Passages 2 3rd

کتاب Passages 2 3rd یکی از قویترین متد های آموزش زبان به بزرگسالان  است و سطح اول مجموعه Passages می باشد، این سری کتاب ها در دو سطح ۱ و ۲  منتشر شده اند، کتاب Passages 2 را می توان پس از اتمام دوره های آموزشی  بزرگسالان همانند Interchange و Four Corners و …. آغاز کرد و بعنوان دوره  تکمیلی از آن استفاده نمود. این مجموعه دو سطحی آموزش زبان انگلیسی به  تقویت هر چهار مهارت Reading، Speaking ، Listening و Writing می پردازد و  مختص زبان آموزان با سطح زبانی High Intermediate و Advanced می باشد.

خرید کتاب آموزشی زبان انگلیسی Passages 2

تمامی کتاب های آموزشی به نوبه خود دارای مزیت ها و اصول آموشی خاص خود  هستند، در این جا فروشگاه اینترنتی کتب زبان، به شما کتاب Passages 2 را  پیشنهاد می کند تا بتوانید در مهارت های نوشتن و صحبت کردن با خواندن این  کتاب با ارزش پیشرفت کنید و به سطح دلخواهتان برسید، بنابراین شما می  توانید همین حالا به خرید کتاب کتاب پسیج 2 اقدام کنید و نهایت لذت را از  آن ببرید، همچنین در اسرع وقت، آن را درب منزل یا محل کار دریافت خواهید  کرد.

محدوده قیمت کتاب Passages 2

کتاب Passages 2 به طور کلی دارای مطالبی است که تمام زبان آموزان به  آنها برای یک مکالمه صحیح و روان نیاز دارند و مهارت های ۴ گانه ای که به  طور همزمان آموزش داده شده اند زبان آموزان را برای مکالمات و گفتگوهای  گوناگون با افراد مختلف آماده می کند، نگران قیمت اصلا نباشید زیرا قیمت  کتاب پسیج 1 بسیار به صرفه هست، از طرفی تخفیف های شگفت انگیز به شما کمک  می کند تا با خیالی آسوده به خرید کتاب passages 2 اقدام کنید.

عنوان کتاب به فارسی
پسيج 2 ویرایش دوم
نویسنده
Jack C. Richards
ناشر
کمبريج
شابک
9781107627079
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
تعداد صفحات
152
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...