کتاب گت آیلتس بند Get IELTS band 9 Academic Writing Task 1

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان کتاب به فارسی: گت آیلتس بند
  • نوع جلد: شومیز (نرم)
  • نوبت چاپ: سیاه و سفید
  • زبان کتاب: انگلیسی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
150,000
75,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب گت آیلتس بند Get IELTS band 9 Academic Writing Task 1 انتشارات Cambridge IELTS Consultants از فروشگاه کافه زبان

آزمون رایتینگ آیلتس
کتاب Get IELTS band 9 Academic Writing Task 1 که در این بخش تسک اول این  کتاب را برای شما زبان آموزان عزیز آماده کرده ایم همراه با مثال های  فراوان به شما کمک می کند به بهترین شکل خود را برای این آزمون آماده کنید.  تمرکز این کتاب برای ساختار هایی است که بیشتر در متون آکادمیک بکار می  رود و با رعایت این نکات شما قطعا نمره ای بالاتر از 7 خواهید گرفت.

در کتاب Get IELTS band 9 Academic  Writing Task 1 ساختار عبارت ها و کالوکیشن های مهم در متون آکادمیک به شکل  بسیار کاربردی به شما آموزش داده می شود. بعد از مطالعه این کتاب فوق  العاده، لغات و اصطلاحاتی را می آموزید تا نمرات بسیار بالایی در تسک دو  رایتینگ آکادمیک به شما بدهد. در اصل با مطالعه این دو کتاب، اگزمینر شما  دیگر نمی تواند نمره ای کمتر از 7 به شما بدهد که این موضوع توسط نویسنده  کتاب صد در صد تضمین شده است. به علاوه در این کتاب به شما یاد داده خواهد  شد که چگونه در آزمون رایتینگ آیلتس جملات و عبارات معمولی و روزمره را به  سادگی به عبارات پیچیده و پیشرفته تبدیل کنید.

عنوان کتاب به فارسی
گت آیلتس بند
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوبت چاپ
سیاه و سفید
زبان کتاب
انگلیسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...