کتاب Fast Bank بانک سوالات آزمون های زبان دکتری ویرایش دوم

Fast Bank

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: زنگيه وندي
  • زبان کتاب: انگلیسی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
500,000
350,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

برای شرکت در دوره دکترا، شاخ آزمون زبان را به راحتی و در کمترین زمان ممکن بشکنید!


به تازگی داوطلبین دوره دکترا باید پیش از شرکت در آزمون اصلی در یکی از  آزمون های زبان شرکت کنند. اما خیلی از افراد به دلیل کمبود وقت به سادگی  از این موضوع غفلت می کنند.

در این بین افرادی هستند که برای موفقیت در مصاحبه و کسب بهترین امتیاز  به دنبال یاد گیری زبان و پشت سر گذاشتن این آزمون به ظاهر دشوار هستند.  کتاب کنونی هر ان چه که برای قبولی در این آزمون لازم باشد را به نحو احسن  ارائه کرده است.

انواع آزمون های زبان


آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم MSRT
آزمون زبان وزارت بهداشت MHLE
آزمون زبان دانشگاه آزاد EPT  
آزمون زبان دانشگاه تهران UTEPT

این چهار آزمون از آزمون های اصلی دوره دکترا هستند. لازم به ذکر است که  این آزمون ها صرفا برای دوره دکترا می باشند. حداقل نمره قبولی در این  آزمون 50 است. با این حال، هنوز هم بسیاری از داوطلبین به خاطر پیروی نکردن  از راه و اصول درست از قبولی در آن باز می مانند.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از داوطلبین با آن رو به رو هستند وجود منابع  بسیار متنوع و پر شمار است. آزمون دکترا به خودی خود زمان بسیاری زیادی را  برای رسیدن به امادگی کامل لازم دارد، به همین خاطر خواندن کتاب های  گوناگون برای آزمون زبان می تواند مشکلات بسیاری را از جمله کمبود وقت در  پی داشته باشد.

کتاب بانک سوالات آزمون هاي زبان دکترا تمامی جوانب را سنجیده و به  بهترین شکل ممکن تمامی منابع و مباحث لازم را یک جا گرد اوری کرده است. این  کتاب تمام نمونه سوالات سال های اخیر به همراه درس نامه و توضیحات لازم  برای رسیدن به اعتماد به نفس کافی و پشت سر گذاشتن این آزمون مهم را شامل  می شود.

با این کتاب دیگر نگران آزمون زبان دکترا نباشید و با اعتماد بنفس کامل و بیشترین نمره این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید.

نویسنده
زنگيه وندي
زبان کتاب
انگلیسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...