ریاضی هشتم IQ گاج

ریاضی هشتم IQ گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: رضا نصرت زاد
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: هشتم
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
470,000
376,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

ریاضی هشتم IQ گاج

  


کتاب ریاضی هشتم سری آی کیو IQ محصول انتشارات گاج با هدف آماده سازی  دانش آموزان برای شرکت در آزمون های تیزهوشان و آموزش مباحث کامل ریاضی هشتم،  هم در سطح کتاب درسی و هم بالاتر از آن تألیف شده است. هر فصل کتاب شامل  درس نامه های کاربردی و آموزشی، مثال های حل شده، نکات و مباحث تیزهوشانی،  تست های هم سطح کتاب درسی و تست ویژه به همراه پاسخ نامه تشریحی است. فهرست  کتاب بسیار دقیق است و صفحات شروع هر درس را نیز مشخص کرده است.

در ادامه به بررسی کتاب ریاضی هشتم IQ گاج اثر رضا نصرت زاد می پردازیم.

رنگ روی جلد کتاب ریاضی هشتم آی کیو، بنفش و طرح آن مشخصات کتاب را مشخص  کرده است. جنس کاغذ کتاب کاهی و کیفیت آن پایین است، به طوریکه در برخی  موارد، مباحث پشت صفحه مشخص شده اند. برای حاشیه صفحات از رنگ طوسی و آبی  استفاده شده است. اَشکال، دقیق و با کیفیت بالایی ترسیم شده اند. برای پاسخ  به تست ها فضای کافی وجود ندارد اما فونت و فاصله بین خطوط مناسب است.

کتاب ریاضی هشتم IQ گاج با ارائه درس نامه های مفید و همچنین تست های  کاربردی به خوبی توانسته مخاطب را به آمادگی بالا برساند، اما قبل از  استفاده از تست، باید مخاطب با حل سوالات تشریحی خود را آماده کند. توصیه  می شود مخاطب ابتدا مهارت خود را با سوالات تشریحی بالا ببرد. حجم کتاب  کاملا معقول و متناسب است. وجود 1,289 تست در این کتاب 319 صفحه ای از  ویژگی های مثبت آن به شمار می آید.

از دیگر ویژگی های خوب کتاب می توان به سوالات علامت دار اشاره کرد که  هم سان و شبیه به سوالات آزمون های تیزهوشان است. بهتر است مخاطب پس از  تکمیل هر فصل از کتاب درسی، به سراغ این کتاب بیاید. قبل از خرید اینترنتی  کتاب ریاضی 8 ام IQ گاج ادامه مطلب را بخوانید.

محصولات مرتبط: خرید کتاب های تیزهوشان

آموزش (درسنامه)

درس نامه های کتاب ریاضی هشتم آیکیو گاج بسیار کامل هستند و با دید  آموزشی نوشته شده اند. درس نامه ها 2 بخش هستند، بخش اول درس نامه هایی  هستند که هم سطح کتاب درسی اند و مخاطب قبلاً با آن ها در کتاب درسی و کلاس  درس مواجه شده است. توضیحات این قسمت کامل، دقیق و با نگاه عمیق آموزشی  است به طوریکه اگر مخاطب در کلاس درس نیز حضور نداشته باشد به راحتی می  تواند با آن ها ارتباط برقرار کند. مثال ها و تست های حل شده، کاربرد درس  نامه ها را برای حل سوالات به مخاطب گوشزد می کند.

بخش دوم ویژه علاقه مندان ریاضی است که بیشتر به صورت نکته ای تحت عنوان  «نکته IQ» گفته شده و مباحث آن فراتر از سطح کتاب درسی است. نویسنده در  این قسمت خیلی وارد جزئیات نشده و تنها به صورت نکته وار به آن ها اشاره  کرده است. این مباحث پیشرفته تر از کتاب درسی هستند و تنها برای آزمون های  تیزهوشان استفاده می شوند، مباحثی مانند مجموع دنباله های هندسی، قوانین  بخش پذیری و باقی مانده تقسیم، رقم یکان اعداد توان دار، تعداد صفر های سمت  راست عدد و… از این موضوعات هستند.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
رضا نصرت زاد
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
هشتم
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
319
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
ندارد
تست
دارد
شابک
9786003595040
وزن
664

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...