شیمی جامع کنکور IQ گاج (جلد اول)

شیمی جامع کنکور IQ گاج (جلد اول)

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: امیر حسین کریمی, پویا الفتی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دوازدهم ریاضی, دوازدهم تجربی, یازدهم ریاضی, یازدهم...
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
690,000
555,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

شیمی جامع کنکور IQ گاج (جلد اول)

  


کتاب شیمی جامع کنکور IQ کتاب بسیار پرطرفدار و مفید جهت  آمادگی برای درس شیمی کنکور سراسری بوده که توسط انتشارات خوشنام گاج منتشر  شده است. با توجه به ویرایش و چاپ جدید، این کتاب برای کنکور سراسری 1403  مناسب می‌باشد.

کتاب شیمی جامع کنکور IQ از دو جلد تشکیل شده است. در جلد اول  تمامی سوالات تستی به همراه پاسخ کلیدی به چشم می‌خورد. اما در جلد دوم،  پاسخنامه کاملاً تشریحی سوالات جلد اول به همراه درسنامه‌های مفصل و متعدد  وجود دارند.

فصل‌بندی کتاب حاضر دقیقاً مطابق با فصل‌بندی کتاب‌های درسی  شیمی صورت گرفته‌ و این مورد، در هر دو جلد رعایت شده است. به علاوه،  انتشارات گاج برای کامل کردن مطالب کتاب خود، از اپلیکیشن اختصاصی «گاجینو»  و ویدیوهای آموزشی در شبکه‌های اجتماعی، به عنوان آموزش تکمیلی استفاده  کرده است.

در ادامه به بررسی کتاب شیمی جامع کنکور IQ گاج اثر امیر حسین کریمی و پویا الفتی می‌پردازیم.

محصولات مرتبط: کتاب‌های شیمی دوازدهم

جلد کتاب شیمی جامع کنکور IQ از طراحی نسبتاً ساده‌ای  برخوردار است. با وجود استفاده از رنگی جذاب، شاید بهتر بود تا طراحی  مناسب‌تری با محتوای شیمی بر روی جلد کتاب صورت می‌گرفت. در متن کتاب، از  چندین رنگ زنده و بسیار زیبا استفاده شده که مثبت‌ترین ویژگی ظاهری آن  به‌شمار می‌شود.

جنس کاغذ به کار رفته در کتاب از جنس کاغذ بالکی نسبتاً با  کیفیت است که رنگ مایل به زرد آن، از خسته شدن چشم دانش‌آموز در حین مطالعه  جلوگیری می‌کند. سایز فونت به کار رفته در کتاب اندکی کوچک‌تر از حد معمول  است که احتمالاً به دلیل حجم بسیار بالای مطالب آن می‌باشد.

به طور کلی، کتاب شیمی جامع کنکور آی کیو را می‌توان منبع اول  خوبی برای آمادگی کنکور سراسری دانست. این کتاب با داشتن سوالات منحصر به  فرد، پاسخنامه حجیم و تحلیلی و مهم‌تر از همه، درسنامه‌های متعدد، بسیار  کامل و خودآموز، به کتابی با کیفیت برای کنکور تبدیل شده است.

علاوه بر این موارد، با توجه به رویکرد کاملاً آزمونی و تستی  کتاب، برای دوران جمع‌بندی نیز تا حدودی می‌توان از این کتاب سود برد، اما  نمی‌توان به آن اکتفا کرد. با توجه به حجم بسیار بالای این کتاب، بهتر است  مطالعۀ آن را در کنار خواندن کتاب‌های درسی و آماده شدن برای کنکور از  ابتدای سال‌های تحصیلی شروع کنید.

پیش از خرید اینترنتی کتاب شیمی جامع کنکور IQ ادامه مطلب را مطالعه کنید.

آموزش (درسنامه) کتاب شیمی جامع کنکور IQ گاج

شیوه‌ای متفاوت در آموزش

همانطور که گفته شد، بخش درسنامه و پاسخنامه تشریحی کتاب شیمی  جامع کنکور آی کیو گاج، در جلد دوم کتاب قرار دارد. این روند متفاوت در  گنجاندن درسنامه‌ها در لا‌به‌لای پاسخنامه‌تشریحی کتاب، حاکی از رویکرد  کاملاً آزمون‌محور کتاب می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های مطلوبی که می‌توان به آن اشاره نمود، این  است که دانش‌آموز علاوه بر یادگیری، می‌تواند شیوۀ درست به‌کار‌گیری مطالب  را در پاسخ‌گویی به سوالات بیاموزد.

ساختاربندی تفکیک‌شده و یکپارچه

مطالب آموزشی کتاب شیمی جامع IQ گاج مطابق روند آموزشی درس  شیمی در کلاس‌های درسی چیده شده است. هر فصل از کتاب به بخش‌های جزئی‌تری  تفکیک شده که بر اساس صفحات کتاب‌های درسی انتخاب شده‌اند. به عنوان مثال،  فصل دوم پایۀ یازدهم به سه بخش تقسیم شده است:

  • بخش اول: صفحات 49 تا 65 کتاب درسی
  • بخش دوم: صفحات 65 تا 75 کتاب درسی
  • بخش سوم: صفحات 75 تا 93 کتاب درسی

طبقه‌بندی مطالب آموزشی کتاب‌های جامع به صورت بخش‌بندی شده و  منطبق بر ترتیب آموزشی شیمی، یک اتفاق مثبت می‌باشد. این نوع از  طبقه‌بندی‌ها موجب افزایش بازدهی یادگیری دانش‌آموزان و جلوگیری از بهم  ریختگی مطالب درسی در ذهن آن‌ها می‌شود.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
امیر حسین کریمی, پویا الفتی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دوازدهم ریاضی, دوازدهم تجربی, یازدهم ریاضی, یازدهم تجربی, دهم ریاضی, دهم تجربی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
528
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
ندارد
تست
دارد
تعداد جلد
2
شابک
9786220304616
وزن
1.134 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...