فرمول بیست شیمی دهم گاج

فرمول بیست شیمی دهم گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: امیر حسین کریمی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دهم ریاضی, دهم تجربی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
230,000
184,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست شیمی دهم گاج

  


فرمول بیست شیمی دهم کتابی جهت آمادگی برای امتحانات تشریحی و نهایی است  که توسط نشر «گاج» منتشر شده است. سال چاپ این کتاب 1403 و مناسب برای  امتحانات تشریحی سال 1403 به بعد می‌باشد.

کتاب حاضر شامل سه فصل اصلی مطابق با فصل‌بندی کتاب درسی و یک ضمیمۀ  امتحانات نهایی می‌باشد. در کنار درسنامه‌ها و سوالات، چندین QR-code در  کتاب برای دسترسی به حدود هفت ساعت محتوای آموزشی ویدیویی ایجاد شده است.

طرح روی جلد کتاب فرمول بیست شیمی دهم زیبا و نسبتا مدرن است.  صفحه‌آرایی کتاب بسیار خوب صورت گرفته و در آن، از آیکون‌های گرافیکی و  کادرهای خلاقانه استفاده شده است. کاغذ به کار رفته در کتاب از جنس «بالکی»  است که موجب جلوگیری از خسته شدن چشم‌ها می‌شود.

در متن کتاب از چندین رنگ بانشاط و جذاب استفاده شده اما، کیفیت چاپ  مطالب نسبتا متوسط است. با این وجود، رنگی بودن مطالب موجب تجربۀ مطالعۀ  بسیار خوبی برای دانش‌آموزان می‌شود. سایز فونت به کار رفته در کتاب و  فضاهای خالی آن نیز، متناسب با حجم و محتوای کتاب است.

در مجموع، شیمی دهم فرمول بیست گاج کتابی بسیار خوبی جهت آمادگی برای  امتحانات تشریحی و نهایی است. این کتاب با داشتن رویکرد کاملا آموزش‌محور  چه در بخش درسنامه و چه در بخش سوالات و همچنین، آموزش مطالب سطح بالاتر،  گزینۀ مناسبی برای طیف وسیعی از دانش‌آموزان می‌باشد.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
امیر حسین کریمی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دهم ریاضی, دهم تجربی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
206
سال چاپ
1403
شابک
9786220308287
وزن
450

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...