فرمول بیست فارسی دهم گاج

فرمول بیست فارسی دهم گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: محمد رضا ملک محمدی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دهم ریاضی, دهم تجربی, دهم انسانی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
275,000
220,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست فارسی دهم گاج

  


همانطور که از نامش پیداست دانش‌آموزان، کتاب فرمول بیست فارسی دهم مشترک همه رشته‌های گاج را به قصد گرفتن نمره بیست از این درس تهیه  می‌کنند. اما اینکه چقدر تهیه این کتاب در بالاتر بردن درک دانش‌آموزان از  این درس موثر است، نیاز به بررسی بیشتری دارد پس با ما همراه باشید.

این کتاب کمک‌درسی ادعا دارد که شما را از  داشتن کتاب درسی بی‌نیاز می‌کند چون همه مطالب کتاب درسی به صورت کامل در  درسنامه آن آورده شده است. با بررسی دقیق متوجه خواهید شد که این ادعا درست  است.

اگر دانش‌آموز پایه دهم هستید بهتر است  همیشه قبل از مراجعه به کتب کمک‌درسی، کتاب درسی‌تان را به شیوه‌ای که در  کلاس آموختید، مرور کنید تا علاوه بر نکات کتاب کمک‌درسی از مطالبی که  معلمتان به شما آموخته هم بهره‌مند شوید. در پیش‌گفتار کتاب با جدول  بارم‌بندی روبه‌رو خواهید شد که هم برای ترم اول و هم برای ترم دوم (نهایی)  قابل تعمیم است.

کتاب فرمول بیست فارسی دهم گاج ظاهری  مشابه سایر کتاب‌های مجموعه فرمول بیست گاج دارد. سایز و فونت مطالب مناسب  است و باعث زیباتر به نظر رسیدن صفحه‌آرایی درسنامه می‌شود.

این کتاب صفحه‌آرایی مناسبی دارد اما  کمترشدن تنوع رنگی می‌تواند به مرتب‌تر شدن صفحات درسنامه کمک کند. کیفیت  کاغذ و جلد هم مناسب است اما کتابچه ضمیمه جلد بسیار نازک و غیرمقاومی دارد  که در صورت استفاده مکرر می‌تواند به راحتی پاره می‌شود.

بر خلاف سایر کتاب‌های مجموعه فرمول بیست  گاج که تنها حاوی دو کیوآر کد برای دسترسی به ویدیوهای دوران جمع‌بندی  هستند، این کتاب برای هر درس، یک کیوآر کد دارد که شما را به ویدیوی آموزشی مخصوص متن همان درس می‌رساند.

علاوه بر این ویدیوها که طولشان جمعا به 14 ساعت می‌رسد، این کتاب، یک کتابچه ضمیمه 46 صفحه‌ای هم دارد که در آن تمام نکات مربوط به دستور زبان و آرایه‌ها نوشته شده است. کتابچه ضمیمه که به تنهایی 7 نمره از امتحانات نهایی را پوشش می‌دهد به همراه این کتاب کمک‌درسی می‌تواند مسیر یادگیری دانش‌آموزان در درس فارسی را راحت‌تر کند.

درسنامه کتاب فرمول بیست فارسی دهم مشترک همه رشته‌ها گاج

همانطور که اشاره شد کیوآرکد اختصاصی صفحه اول هر درس از ویژگی‌های جالب بخش درسنامه این کتاب است. با اسکن کردن هر یک از این کیوآر کدها، به لینکی متصل خواهید شد که در آن یک ویدیوی آموزشی برای بررسی متن و اشعار هر درس قرار دارد. در هر یک از ویدیوها، آرایه‌ها و نکات مهم مربوط به متن کتاب درسی آموزش داده شده و میزان تایم ویدیوها در فهرست درس قابل مشاهده است.

ترتیب قرارگیری مطالب کتاب در درسنامه،  مشابه کتاب درسی است. تنها تفاوت این دو در بخش‌هایی است که کتاب کمک‌درسی  برای بررسی بیشتر متن درس یا ابیات اشعار از نظر قلمروهای سه‌گانه به  درسنامه اضافه کرده و بخش بزرگی از درسنامه را به خود اختصاص داده است. به  طوری که با باز کردن درسنامه متوجه می‌شوید که تمرکز آن بیشتر بر قلمروهای سه‌گانه زبانی، ادبی و فکری است.

هر یک از ابیات، متون و حتی مثال‌های  سوالات در درسنامه از نظر این سه قلمرو بررسی شده‌اند. از نوآوری‌های  درسنامه این کتاب می‌توان به «کادر املایی» اشاره کرد. این کادر به بررسی و تاکید بر واژگان مهم درس از نظر املایی می‌پردازد و هر یک را در یک گروه دوتایی همراه با واژگان مترادف، متضاد، هم‌خانواده یا مرتبط می‌آورد.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
محمد رضا ملک محمدی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دهم ریاضی, دهم تجربی, دهم انسانی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
288
سال چاپ
1403
شابک
9786220308423
وزن
680

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...