فرمول بیست علوم و فنون ادبی یازدهم گاج

فرمول بیست علوم و فنون ادبی یازدهم گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: عرفان شکری
  • ناشر: گاج
  • شابک: 9786220308607
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
210,000
168,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست علوم و فنون ادبی یازدهم گاج

  


کتاب فرمول بیست علوم و فنون ادبی یازدهم به شما در گرفتن نمره بهتر در درس علوم و فنون ادبی که با درصد تاثیر 15/311 شاید بتوان گفت مهم‌ترین درس رشته انسانی در کنکور است، کمک می‌کند. این کتاب مطالب درسنامه را با لحنی رسمی توضیح داده اما در بعضی قسمت‌ها با لحنی صمیمی‌تر و فونت و رنگ متفاوت به بیان نکات مهم پرداخته است.

در بخش پیش‌گفتارکتاب می‌توانید به بارم‌بندی امتحانی این درس برای ترم اول و دوم دسترسی داشته باشید. البته برای پیدا کردن جزئیات بیشتر در مورد  بارم‌بندی، به کیوآر کد ویدیوهای شب امتحانی معروف کتاب‌های فرمول بیست گاج  در صفحه بعد یعنی فهرست مراجعه کنید.

کیفیت چاپ این کتاب خوب بوده و تقریبا در  تمام صفحات، کیفیت رنگ و جوهر مطالب کتاب، حفظ شده است. صفحه‌آرایی کتاب هم  مرتب و منظم بوده و باعث گیج‌شدن دانش‌آموز در زمان مطالعه نمی‌شود.  انتخاب تنوع رنگی قسمت‌های مختلف یک صفحه، برای جدا کردن مطالب مختلف به  خوبی انجام گرفته است.

این کتاب، مثل کتاب درسی، تصویری ندارد اما کیفیت رسم نمودارها و جدول‌ها تقریبا در تمامی صفحات کتاب قابل قبول است. هر چند «تحلیل ابیات درس»  یکی از نوآوری‌های کاربردی این کتاب به حساب می‌آید، متاسفانه در این بخش  کاستی‌هایی وجود دارد. برای مثال به بعضی نکات مهم اشاره نشده است.

جواب سوالات بخش کارگاه تحلیل فصل هم  نقوصی دارد که که در بخش درسنامه با جزئیات بیشتری به بررسی‌ هر دوی این  موارد خواهیم پرداخت. از نکات مثبت این کتاب می‌توان به QR کد حل سوالات  امتحانی، اشاره به نکات مهم کنکوری، درسنامه‌های بسیار جامع و باکیفیت و اشاره به نکات مهم خارج از کتاب برای بالاتر بردن سواد ادبی دانش‌آموزان اشاره کرد.

درسنامه فرمول بیست علوم و فنون ادبی یازدهم گاج

می‌توان گفت که درسنامه این کتاب کمک‌درسی  به وعده خود در مورد کمک به شما برای گرفتن نمره بیست عمل کرده است. با  باز کردن کتاب با قسمت‌هایی با نام «بسته» رو به رو خواهید شد. درسنامه این  کتاب به دلیل زیاد بودن نکات، هر چند صفحه از کتاب درسی را در یک بسته  قرار داده است.

هر بسته شامل تمام نکاتی است که برای جواب  دادن به سوالات امتحان نهایی و حتی بیشتر از آن احتیاج خواهید داشت!  بسیاری از نکات ذکر شده در درسنامه شناسنامه‌دار هستند و  در امتحانات نهایی سال‌های اخیر از آن‌ها سوال مطرح شده است. همچنین نکات  مهم‌تر متن درس، برای تاکید بیشتر در کادرهای رنگی و به صورت منظم‌تر قرار  گرفته است.

به طور کلی بخش درسنامه این کتاب، مباحث مطرح‌شده را بازتر کرده و برای فهم آسان‌ و عمیق‌تر مطالب، توضیحات بیشتری را بیان و در صورت نیاز حتی به نکاتی خارج از مطالب کتاب درسی اشاره کرده است

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
عرفان شکری
ناشر
گاج
شابک
9786220308607
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
232
سال چاپ
1403
پایه و رشته تحصیلی
یازدهم انسانی
وزن
502

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...