فرمول بیست فارسی یازدهم گاج

فرمول بیست فارسی یازدهم گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: محمد رضا ملک محمدی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: یازدهم ریاضی, یازدهم تجربی, یازدهم انسانی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
270,000
216,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست فارسی یازدهم گاج

  


کتاب فرمول بیست فارسی یازدهم گاج، برای بهبود عملکرد دانش‌آموزان در امتحانات ترم اول و ترم دوم (نهایی) این پایه است. مثل همه کتاب‌های مجموعه فرمول بیست گاج، لحن کتاب رسمی است. در پیش‌گفتار کتاب یک مقدمه کلی در مورد محتوای کتاب وجود دارد و جزئیات و نحوه بارم‌بندی دروس هم ذکر شده است.

در فهرست کتاب هم به طول ویدیوهای آموزشی هر درس اشاره شده و در آن به کیوآرکدهای ویدیوهای جمع‌بندی و شب امتحانی دسترسی خواهید داشت. به طور کلی کتاب فرمول بیست فارسی 2 گاج ظاهر قابل  قبولی دارد. با اینکه طراحی جلد این کتاب، مشابه کتاب‌های دیگر مجموعه  فرمول بیست گاج است، رنگ‌آمیزی زیبایی دارد.

سایز نوشته‌ها و فونت آن برای مطالب درسی  مناسب بوده و صفحه‌آرایی آن نیز قابل قبول است. با این حال بهتر است کمی از  تعداد تنوع رنگی درسنامه کم شود تا مرتب‌تر به نظر برسد. کیفیت کاغذ و جلد  کتاب کمک‌درسی اصلی قابل قبول است، اما بهتر است جلد کتابچه ضمیمه تقویت  شود و کیفیت بالاتری داشته باشد.

می‌توانید این کتاب کمک‌درسی را به عنوان منبع اول به همراه مطالبی که از معلم خود می‌آموزید برای آمادگی در امتحانات نهایی استفاده کنید.

داشتن کتابچه آموزشی ضمیمه (به همراه  ویدیوهای آموزشی)، ویدیوهای جمع‌بندی شب امتحانی، نمونه آزمون‌های ترم اول و  دوم، درسنامه ویدیویی، پاسخ به تمام سوالات کتاب، بررسی متن کتاب از نظر  قلمرو زبانی، ادبی و فکری و ابتکارات دیگر این کتاب را به انتخابی مناسب  برای مرور و یادگیری مباحث کتاب درسی، همزمان با تدریس معلم تبدیل می‌کند.

درسنامه کتاب فرمول بیست فارسی یازدهم گاج

با توجه به پیش‌گفتار کتاب، تمرکز بخش درسنامه روی قلمروهای زبانی، ادبی و فکری تمامی ابیات و متون درس‌های کتاب فارسی است. همه ابیات، از شعرهای اصلی متن، شعرخوانی، ستایش و نیایش و حتی ابیات  مثال‌های سوالات کتاب گرفته تا متن همه درس‌ها و روان‌خوانی، همه و همه از  نظر قلمروهای سه‌گانه بررسی شده‌اند.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
محمد رضا ملک محمدی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
یازدهم ریاضی, یازدهم تجربی, یازدهم انسانی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
272
سال چاپ
1403
شابک
9786220308270
وزن
588

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...