فیزیک دهم تجربی IQ گاج

فیزیک دهم تجربی IQ گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: بهروز نادری نژاد, سعید احمدی, محمد آهنگر
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دهم تجربی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
525,000
420,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فیزیک دهم تجربی IQ گاج

  


چکیده

هدف از تالیف کتاب «فیزیک دهم تجربی IQ گاج» صراحتاً بیان نشده است، اما  با توجه به سبک نگارش آن می توان دریافت که با هدف افزایش سطح تسلط دانش  آموزان در حل تست ها تالیف شده است. فصل های این کتاب مطابق با کتاب درسی  ترتیب بندی شده اند.

در فهرست کتاب فقط شماره صفحۀ مربوط به شروع هر فصل ارائه شده است و می  توان گفت که لحن کتاب تقریباً رسمی است. هر فصل به قسمت های مختلف تقسیم  شده که پس از اتمام درسنامۀ مربوط به هر قسمت، سوالات طبقه بندی شده قرار  گرفته اند.

در ادامه به بررسی کتاب فیزیک دهم تجربی IQ گاج اثر «بهروز نادری نژاد», «سعید احمدی» و «محمد آهنگر» می پردازیم.

ظاهر کتاب خوب است و تا حد زیادی به ویژگی های بصری توجه شده و سعی شده  فونت و سایز نوشته ها خوب انتخاب شوند و همچنین از رنگ های متنوع در چاپ  استفاده گردد. یکی از ویژگی های منفی در ظاهر کتاب فیزیک دهم تجربی آی کیو  گاج، استفاده از کاغذ کاهی است که باعث شده کیفیت چاپ بسیار پایین باشد.  نمودار ها و اشکال مختلف دقیق و زیبا ترسیم شده اند. طرح روی جلد کتاب نیز  زیباست، اما از رنگ های مناسبی برای آن استفاده نشده است.

حجم کتاب با توجه به جامعۀ هدف و رسالت آن خوب است. در این کتاب غلط  علمی و املایی به چشم نمی خورد. دانش آموزان قوی می توانند در طول سال  تحصیلی و یا در ایام امتحانات از این کتاب به عنوان منبع دوم آموزشی (بعد  از جزوه دبیر) استفاده نمایند. به تمام عزیزان توصیه می شود تمام تست هارا  با دقت کامل بررسی کنند. قبل از خرید اینترنتی کتاب فیزیک 10 تجربی IQ گاج  ادامه مطلب را مطالعه کنید.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
بهروز نادری نژاد, سعید احمدی, محمد آهنگر
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دهم تجربی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
304
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
ندارد
تست
دارد
شابک
9786220306597
وزن
652

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...