کتاب اسپیک نو Speak Now 1 سایز کوچک وزیری

Speak Now 1 سایز کوچک وزیری

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان کتاب به فارسی: اسپیک نو
  • نویسنده: Jack C. Richads
  • ناشر: Oxford
  • شابک: 9780194030151
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
180,000
90,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کتاب آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان Speak Now

شرح کتاب و توضیحات Speak Now

مجموعه Speak Now يک دوره چهار سطحي  آموزش Speaking زبان انگليسي از انتشارات آکسفورد است که مهارت هاي برقراري  ارتباط و مکالمه در کلاس درس و يا بيرون از کلاس درس را به زبان آموز  آموزش مي دهد.
 نويسنده معروف اين سري از کتاب ها Jack C.Richards است که پيش از اين سري  کتاب هاي Interchange, Four Corners, Tactics for Listening , ... از اين  نويسنده منتشر گرديده است.
 تمرکز اصلي اين مجموعه بر روي مهارت هاي گفتاري، شنيداري و تلفظ زبان  انگليسي که مي توان آن را به عنوان يکي از کامل ترين دوره هاي مختص  Speaking تلقي نمود. تمامي تمرين هاي کتاب Speak Now دربردارنده يک بخش  Speaking مي باشد.
 همچنين تمرين هاي ويدويي، زبان انگليسي در زندگي واقعي را به زبان آموز  آموزش خواهد داد که با کمک تمرين هاي بيشتر در کتاب کار مي تواند براي  يادگيري هر چهار مهارت نيز مورد استفاده قرار گيرد.

 مجموعه کتاب هاي Speak Now در بسياري از  آموزشگاه هاي داخلي براي آموزش مهارت Speaking مورد استفاده قرار مي گيرد.  هر کتاب از مجموعه Speak Now شامل 32 درس دو صفحه اي با موضوعات متنوع در  زندگي روزمره و کاري مي باشد.

عنوان کتاب به فارسی
اسپیک نو
نویسنده
Jack C. Richads
ناشر
Oxford
شابک
9780194030151
سال چاپ
1398
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
نرم
تعداد صفحات
۲۱۰
زبان کتاب
انگلیسی
کتاب کار
دارد
فایل صوتی
دارد
مناسب برای
تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...