کتاب رمان انگلیسی بچه های تلماسه Children of Dune

Children of Dune

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: رمــان انـگـلـیـسـی
  • نویسنده: Frank Herbert
  • ناشر: Ace
  • شابک: 978-0593201749
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
300,000
180,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب چیلدرن آف دون Children of Dune اثر Frank Herbert انتشارات ACE از فروشگاه کافه زبان

رمان انگلیسی بچه های تلماسه
کتاب Children of Dune سومین کتاب از مجموعه کتابهای تل ماسه به زبان  انگلیسی نوشته Frank Herbert می باشد. این رمان در ژوئن سال ۲۰۲۰ توسط  انتشارات ACE منتشر شده است. شخصیت اصلی داستان “پل آتریدس”، مرد جوان  باهوش و استعدادیست که در سرنوشتی فراتر از تصور خود متولد شده است، وی  باید به خطرناک ترین سیاره جهان سفر کند تا آینده خانواده و مردمش را تضمین  کند.

از آنجایی که نیرو های نحس بر سر بدست  آوردن گرانبها ترین ماده در جهان هستی در سیاره ای بنام آراکیس به نبرد می  پردازند، تنها کسانی زنده می مانند که بتوانند بر ترس خود غلبه کنند. از  این رمان دو اقتباس سینمایی توسط کارگردانان مشهور هالیوودی دیوید لینچ تل  ماسه (۱۹۸۴) و هم چنین دنی ویلنوو (۲۰۲۱) منتشر شده که هرکدام در سال اکران  خود با استقبال جهانی طرفدارانش مواجه شده است.

درباره ی مجموعه رمانهای دون
رمان های تل ماسه ی فرانک هربرت با میلیون ها نسخه فروخته شده در سراسر  جهان، یکی از اصلی ترین دستاورد های تخیل بشر و یکی از مهم ترین حماسه های  تاریخ علمی تخیلی می باشد. این رمان در ایتدای منتشر شدن بیش از ۷۵۰۰۰ نسخه  به فروش رفت، به نخستین رمان پرفروش در زمینه علمی تخیلی تبدیل شد. این  رمان به دلیل طرح متفاوت، داستان اکشن و فضای جذابش مورد استقبال منتقدان  قرار گرفت و نامزد جایزه هوگو برای بهترین رمان سال شد.

موضوع
رمــان انـگـلـیـسـی
نویسنده
Frank Herbert
ناشر
Ace
شابک
978-0593201749
تعداد صفحه
546
قطع کتاب
رقعی
رده سنی
تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...