کتاب زبان دلفین ریدرز 2: اعداد، اعداد همه جا Dolphin Readers 2: Numbers, Numbers Everywhere

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ناشر: oxford
  • سطح: سطح 2
  • قطع کتاب: رقعی
  • نوع جلد: شومیز (نرم)
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
48,000
37,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

داستان انگلیسی از سری دلفین ریدرز سطح 2

معرفی کتاب زبان انگلیسی Numbers Numbers Everywhere Dolphin Readers 2

کتاب داستان کودکانه ی Numbers Numbers Everywhere  از سری Dolphin  Readers است. این کتاب درباره یادگیری اعداد مربوط به سال، ماه، شماره تلفن  و پلاک ماشین و … میباشد. سری Dolphin Readers دارای ۵ سطح ( Starter to  4) می باشد که کتاب Numbers Numbers Everywhere سطح دوم دارای ۴۲۵ لغت جدید  انگلیسی همراه با تصاویر رنگی برای جلب توجه و انگیزه کودکان به یادگیری  زبان انگلیسی است.

دید کلی کتاب زبان انگلیسی Numbers Numbers Everywhere دلفین ریدرز ۲

تمرکز اصلی داستان آموزش اعداد به کودکان است. از اینرو این کتاب با پک  کامل خود شامل CD که برای تقویت مهارت شنیداری استفاده میشود؛ در انتهای  کتاب تمرین ها Activity book قرار دارد که برای تقویت مهارت های ریدینگ و  رایتینگ مناسب است. در آخر باید گفت برای کودکان و خردسالان دیکشنری با عکس  ها و تصاویر رنگی به جذابیت کتاب افزوده میشود.

خرید کتاب زبان انگلیسی Numbers Numbers Everywhere از وب سایت کتب زبان

برای خرید کتاب های زبان انگلیسی مناسب کودکان دقت و وسواسیت بالایی به  خرج دهید، زیرا که آموزش زبان نیاز به ایجاد انگیزه دارد. از طرفی دیگر،  کتاب ها به عنوان یکی از ابزار مفید و کاربردی برای آموزش زبان ها هستند.  از اینرو فروشگاه آنلاین کتب زبان به شما خرید کتاب Numbers Numbers  Everywhere برای یادگیری اعداد برای کودکانتان پیشنهاد میکند. پدر و مادران  عزیز تا میتوانید از کتاب های مصور و رنگارنگ برای آموزش کودکان خود  استفاده نمایید.

قیمت کتاب زبان انگلیسی Numbers Numbers Everywhere در وب سایت کتب زبان

دلیل عمده یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان چیست؟ از آنجا کودکان دارای  اوقات فراغت بیشتری برای آموزش دارند و میتوانند بهترین فرصت ها برای  یادگیری زبان انگلیسی در کنار بازی ها کودکانه داشته باشند، همچنین یادگیری  زبان به عنوان مهارت میتوانند زمینه ی فکری و خلاقیت کودکان را بالا برد.  بنابراین کتب زبان برای والدینی که پیگیر یادگیری و آموزش کوکان هستند،  سری مجموعه کتاب های دلفین را با داشتن لغات انگلیسی همراه با عکس ها  پیشنهاد میکند. نگران قیمت کتاب ها نباشید زیرا که قیمت کتاب Numbers  Numbers Everywhere در فروشگاه آنلاین با تخفیفات ویژه ای همراه است.

ناشر
oxford
سطح
سطح 2
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...