کتاب زبان دلفین ریدرز 2: دایره ها و مربع ها Dolphin Readers 2: Circles and Squares

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ناشر: oxford
  • سطح: سطح 2
  • قطع کتاب: رقعی
  • نوع جلد: شومیز (نرم)
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
48,000
37,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

داستان انگلیسی از سری دلفین ریدرز سطح 2

معرفی کتاب انگلیسی Circles and Squares Dolphin Readers 2

Circles and Squares داستان کودکانه و بامزه ای در مورد آموزش اشکال  هندسی دایره ها و مربعات به زبان انگلیسی است. این کتاب در سطح ۲ دارای  لغات ۴۲۵ جدید انگلیسی نیز میباشد و معمولا کتاب های سری Dolphin Readers،  دارای پک کامل شامل CD، Activity book  همراه با دیکشنری تصویری برای درک  بهتر لغات و ایجاد انگیزه برای یادگیری زبان انگلیسی در رده سنی خردسالان و  کودکان ۷ الی ۱۲ ساله مناسب است.

دیدکلی کتاب انگلیسی Circles and Squares دلفین ریدرز ۲

تمرکز اصلی کتاب داستان انگلیسی کودکانه Circles and Squares با توجه به  مجموعه کاملی از سی دی و کتاب تمرین و کار برای تقویت مهارت های چهارگانه  به ویژه برای شنیداری و نوشتاری مناسب است. از سوی دیگر با توجه به اینکه  لغات را با تصاویر و عکاس ها نمایش میدهد، همین امر موجب یادگیری بهتر زبان  انگلیسی برای کودکان می شود.

خرید کتاب انگلیسی Circles and Squares از فروشگاه آنلاین کتب زبان

یادگیری اشکال هندسی یکی از اساسی ترین مفاهیمی که کودکان باید برای  تقویت حافظه و مهارت ها فراگیرند. از سوی دیگر علاوه بر اینکه خردسالان این  مفاهیم به زبان فارسی فراگیرند میتوانند به زبان انگلیسی نیز فراگیرند.  بنابراین وب سایت کتب زبان خرید کتاب انگلیسی Circles and Squares از  مجموعه دلفین ریدرز از وب سایت کتب زبان برای تسلط بهتر در یادگیری لغات  برای کودکان پیشنهاد میکند.  شما کتاب های کودکان خود را با ثبت نام در وب  سایت کتب زبان میتوانید در اسرع وقت درب منزل تحویل گیرید.

قیمت کتاب انگلیسی Circles and Squares در فروشگاه آنلاین کتب زبان

برای یادگیری اشکال هندسی به زبان انگلیسی اگر دنبال کتاب مناسب انگلیسی  هستید، میتوانید به خرید کتاب داستان انگلیسی Circles and Squares به صورت  داستان گونه همراه با تصاویر به راحتی به کودکانتان آموزش دهید.  راستی  قیمت کتاب Circles and Squares در وب سایت کتب زبان همراه با تخفیف است.

ناشر
oxford
سطح
سطح 2
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...