کتاب زبان دلفین ریدرز 3: درست مثل من Dolphin Readers 3: Just Like Mine

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ناشر: oxford
  • سطح: سطح 3
  • قطع کتاب: وزیری
  • نوع جلد: شومیز (نرم)
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
48,000
37,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

داستان انگلیسی از سری دلفین ریدرز سطح 3

کتاب انگلیسی Just Like Mine یکی از داستان های جذاب و دوست داشتنی در  مورد مالکیت افراد در مورد ابزار و وسایلشان است. کودکان در این کتاب در  مورد لوازم آرایش و پوشش لباس ورزشی کلمات و عبارات مناسب را فرا میگیرند.  از سوی دیگر، کلمات و عبارت ها را به وسیله تصاویر و عکس های مناسب برای  درک بهتر زبان انگلیسی در این کتاب قرار گرفته شده است. اگر شما هم  میخواهید کودک تان به روش درست و کم هزینه زبان انگلیسی را فراگیرد به خرید  کتاب Just Like Mine از فروشگاه آنلاین کتب زبان اقدام نمایید.

دلفین ریدرز ۳ Just Like Mine دید کلی کتاب داستان انگلیسی

کتاب انگلیسی Just Like Mine از سری مجموع کامل Dolphin Readers است که  با انتخاب درست و تنظیم مجموعه ی جذاب کتاب های زبان با محتوای و شکل ظاهری  مناسب کودکان به ترغیب خواندن کتاب های انگلیسی  سبب می شود. از اینرو این  مجموعه شامل سی دی آموزشی با تلفظ صحیح امریکن برای تقویت مهارت شنیداری  به همراه Activity book که درانتهای کتاب اصلی داستان برای تقویت مهارت  نوشتاری نیز مناسب است. از سوی دیگر این مجموعه در پنج سطح بر اساس دانش  کودکان تقسیم بندی شده است که ابتدایی ترین سطح starter و سطح نهایی چهارم  است. کتاب Just Like Mine در سطح چهارم و دایره لغات جدید آن ۵۲۵ است.

 از وب سایت کتب زبان Just Like Mine  خرید کتاب داستان انگلیسی

یکی از بهترین لذت های زندگی خواندن کتاب و همسو شدن با نویسنده است.  بنابراین برای یادگیری بهتر و درک مطالب از کتاب های مناسب استفاده کنید.  از اینرو والدین عزیز باید برای کتاب های انگلیسی کودکان خود دقت و حساسیت  خاصی قائل شوند. پس کتاب های سری Dolphin Readers مجموعه کاملی برای آموزش  زبان برای کودکان است و زبان آموزان کوچک برای شروع یادگیری خود میتوانند  از این مجموع استفاده نمایند. در نتیجه شما کاربران کتب زبانی برای تقویت  انگلیسی زبان آموزان به خرید کتاب انگلیسی Just Like Mine از وب سایت کتب زبان اقدام نمایید.

 در وب سایت کتب زبان Just Like Mine  قیمت کتاب داستان انگلیسی

قیمت کتاب های زبان انگلیسی و دیگر کتاب های زبان ها در فروشگاه آنلاین  کتب زبان بسیار مناسب و به صرفه هستند. از اینرو قیمت کتاب Just Like  Mine در فروشگاه آنلاین کتب زبان همراه با تخفیفات ویژه ای همراه بوده  است و میتوانید ارزانتر از بازار خریداری کنید. بنابراین با ثبت نام در  فروشگاه اینترنتی کتب زبان میتوانید با کتب زبانی شدن از خرید کتاب ها  همراه با تخفیفات مناسب بهره مند شوید.

ناشر
oxford
سطح
سطح 3
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...