کتاب زبان دلفین ریدرز 3: دیروز چیکار کردی Dolphin Readers 3: What Did You Do Yesterday

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ناشر: oxford
  • قطع کتاب: رقعی
  • نوع جلد: شومیز (نرم)
  • نوع چاپ: رنگی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
48,000
37,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

داستان انگلیسی از سری دلفین ریدرز سطح 3

معرفی کتاب داستان انگلیسی What Did You Do Yesterday? Dolphin Readers 3

?What Did You Do Yesterday داستان کودکانه انگلیسی از سری Dolphin  Readers دارای سطح ۳ با ۵۲۵ لغت متنوع و جدید توانسته در طول سال های  متوالی بیشترین میزان محبوبیت را به خود اختصاص دهد. نحوه ی جمله بندی در  زمان گذشته از ویژگی های بارز و کلیدی است که گرامر و نگارش زبان آموزان  خردسال به سرعت به سمت جمله نویسی های پیشرفته تر سوق و انسجام پیدا می  کند. خواندن داستان یکی از عوامل موثری است که نه تنها مهارت درک مطلب زبان  آموزان خردسال را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه دایره لغت آنها را نیز به  سرعت به شکل وسیعی به صورت سطح به سطح گسترش می دهد. از این رو خوانندگان و  کودکان می توانند با تصاویر رنگی و لغاتی که در یک صفحه و تمرین هایی در  صفحه ی بعد ارائه شده اند، مهارت صحبت کردن و جمله نویسی خود را ارتقا  دهند.

دید کلی درباره ی کتاب What did you do yesterday دلفین ریدرز ۳

این داستان تمرکز ویژه ای بر تقویت مهارت ریدینگ زبان انگلیسی کودکان را  دارد. تقویت لغات کاربردی انگلیسی داستان های دلفین تماما دارای سطح بندی  متناسب هستند که در هر سطح لغاتی که مورد نیاز زبان آموزان خردسال است، در  متن داستان آورده شده اند .بعضی از داستان ها دارای موضوعات تخیلی و بعضی  ها واقعی هستند. در این داستان ها، سی دی هایی آورده شده اند که موجب تقویت  مهارت شنیداری زبان آموزان خردسالان می شوند، در این سی دی ها خردسال شما  می تواند داستان نوشته شده را با تلفظ صحیح همزمان با سی دی در حال پخش  بخواند.

محدوده قیمت کتاب داستانی انگلیسی What did you do yesterday

از آنجا که زبان در گذر زمان رو به سادگی پیش می رود و آموزش آسان زبان  انگلیسی به کودکان و خردسالان یک امر ضروری است. بعضی کتاب ها با توجه به  خصوصیات برجسته ی خود این امتیاز را دارند که انگیزه ی یادگیری زبان را در  کودکان افزایش دهند، از این رو مجموعه سری کتاب های Dolphin Readers با  توجه به پک کامل و تنوع رنگی توانسته هر ساله میلیون ها زبان آموز خردسال  را به خود جلب کند و به تعداد آنها بیفزاید. از این رو قیمت کتاب ?What Did  You Do Yesterday برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار مناسب و به صرفه است و  والدینی که آموزش انگلیسی فرزندان خود به صورت خودخوان برایشان مهم است، می  توانند کتاب داستان موردنظر را با درصد بالایی از تخفیف و ارزانتر از همه  جا از فروشگاه آنلاین کتب زبان خریداری کنند و در سریع ترین زمان آن را  با بسته بندی های شکیل و جذاب درب منزل و محل کار تحویل بگیرند.

خرید کتاب داستانی انگلیسی What did you do yesterday

دغدغه های اصلی والدین برای آموزش زبان انگلیسی فرزندان خود، این است که  چگونه یادگیری زبان را برای کودکان هیجان انگیز و جذاب نمایند. همان طور  که میدانید بیشتر کودکان به دلیل آموزش نادرست معلمان زبان انگلیسی و نبود  برنامه ی مشخص آموزشگاه، علاقه کودک یا خردسال به یادگیری زبان انگلیسی  بسیار کم شده است. بنابراین فروشگاه آنلاین کتب زبان به شما خرید کتاب  ?What Did You Do Yesterday از سری دلفین را پیشنهاد میدهد، زیرا که این  کتاب ها با عکس و تصاویر رنگارنگ کودک را به یادگیری و آموزش زبان انگلیسی  ترغیب می نمایند.

ناشر
oxford
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...