کتاب زبان دلفین ریدرز 4: برو گوریل برو Dolphin Readers 4: Go, Gorillas, Go

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ناشر: oxford
  • سطح: سطح 4
  • قطع کتاب: رقعی
  • نوع جلد: شومیز (نرم)
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
48,000
37,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

داستان انگلیسی از سری دلفین ریدرز سطح 4

معرفی کتاب Go Gorillas Go Dolphin Readers 4

کتاب Go Gorillas Go از مجموعه دلفین ریدرز به عنوان یک کتاب بسیار جذاب  دسته بندی گوریل ها، نام گذاری آنها و همچنین طرز و سبک زندگی آنها با  لغات پرکاربرد همراه با عکس های مربوط با محتوا را برای کودکان ترسیم میکند  تا آنها راغب به خواندن این کتاب هیجان انگیز شوند. در این کتاب محتوا و  مباحث آن به صورت علمی دسته بندی هایی که مربوط به شامپانزده و آب و هوای  زندگی انها است، با عبارت ساده بیان میکند.

دید کلی کتاب داستان Go Gorillas Go دلفین ریدرز ۴

یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان باید از جذابیت و تنوع خاصی برخوردار  باشد تا کودکان و خردسالان به زبان علاقه پیدا کنند. مجموعه کامل کتاب های  Dolphin Readers به عنوان یک ابزار کامل و فراگیر با تنوعی از  موضوعات آموزش و یادگیری زبان را برای کودکان تسهیل کرده است. داستان ها با  ارائه ی موضوعات مختلف در سطوح متفاوت تمرکز ویژه ای بر تقویت مهارت  ریدینگ زبان آموزان دارند. علاوه بر آن این مجموعه دارای CD نیز میباشند که  به موجب آن، تقویت مهارت شنیداری یاهمان Listening می گردد، در این سی دی  ها شخصی با تلفظ صحیح و به لهجه آمریکن داستانی متفاوتی از حیوان بامزه  بنام گوریلا  را برای کودکان بازگو و روایت میکند. البته در انتهای کتاب  برای تقویت مهارت های دیگر کودکان Activity book نیز موجود است تا کودکان  با تمرین های درست زبان انگلیسی را فراگیرند.

خرید کتاب Go Gorillas Go از فروشگاه انلاین کتب زبان

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان به عنوان سرمایه گذاری برای آینده آنها  محسوب میشود. زیرا آنها را از کودکی با مهارت و دانش زبان آشنا میسازید که  در آینده از هر سرمایه دیگری با ارزش تر است. از اینرو با کمترین هزینه شما  میتوانید به خرید مجموعه کامل Dolphin Readers، زبان را برای کودکان خود  تسهیل نمایید. بنابراین با ثبت نام در سایت کتب زبان میتوانید به خرید  کتاب Go Gorillas Go اقدام نمایید و همچنین از تخفیفات ویژه سایت نیز با  خبر شوید.

قیمت کتاب Go Gorillas Go در فروشگاه آنلاین کتب زبان

کتاب به عنوان یکی از عوامل و ابزار کاربردی برای آموزش زبان برای  خردسالان نیز میباشد. بنابراین برای آموزش کودکان همیشه کتاب های مناسب به  همراه رنگ آمیزی و عکس فراهم نمایید تا کودکانتان به خواندن کتاب راغب  شوند. از اینرو والدین باید در انتخاب کتاب های کودکان دقت نمایند. مجموعه  کامل Dolphin Readers کتاب های متناسب با سن و دانش کودکان فراهم کرده است و  کاربران و کتب زبانی های عزیز میتوانید قیمت کتاب Go Gorillas Go را با  حداقل پرداخت از وب سایت کتب زبان دریافت نمایید. البته فروشگاه اینترنتی کتب زبان برای برای کودکان کتاب هایشان را با بسته بندی های جالب و  بامزه به درب منزل در اسرع وقت ارسال می نماید.

ناشر
oxford
سطح
سطح 4
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...