کتاب زبان دلفین ریدرز 4: دختر شهری، پسر روستایی Dolphin Readers 4: City Girl, Country Boy

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ناشر: oxford
  • سطح: سطح 4
  • قطع کتاب: رقعی
  • نوع جلد: شومیز (نرم)
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
48,000
37,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

داستان انگلیسی از سری دلفین ریدرز سطح 4

معرفی کتاب داستان City Girl Country Boy Dolphin Readers 4

City Girl Country Boy یکی از داستان های بسیار جذاب و دوست داشتی از  مجموعه از Dolphin Readers است. این داستان انگلیسی در مورد دو دوست است،  یکی در شهر زندگی میکند و دیگری در روستا. تیم برای دیدن آنا به شهر مسافرت  میکند و با یک زندگی هیجان انگیز شهری، مثل ساختمان های بلند، قوانین  مقررات شهری و… روبه رو میشود. آنا برای دیدن تیم میرود و با زندگی ساده  روستایی تیم روبه رو میشود. او فکر میکند که زندگی روستایی مانند شهر خیلی  پیچیدگی ندارد و به نظر ساده است ولی او هم مانند تیم با این زندگی چندان  شناخت درستی ندارد و با حیوانات، مزرعه و …. دچار دردسر میشود. 

دید کلی درباره داستان انگلیسی City Girl Country Boy دلفین ریدرز ۴

محتوای اصلی کتاب به زبان آموزان خردسال می آموزد که چه تفاوت هایی در  زندگی شهری و زندگی روستایی وجود دارد و قهرمانان  داستان کتاب City Girl  Country Boy از دو ددید متفاوت با وضعیت متفاوت روبه رو میشوند. این کتاب  در سطح چهارم است و تعداد لغات مربوطه در این سطح دارای ۶۲۵ لغت جدید می  باشد. مجموعه کتاب های سری دلفین ریدرز مناسب برای رده سنی  ۷-۱۲ است، پس  از هر بخش از کتاب، تمرین‌های جذابی به همراه دیکشنری مصور برای اموزش و  تسهیل یادگیری زبان کوکان تنظیم شده است، همچنین در انتهای کتاب انگلیسی  City Girl Country Boy  یک Activity Book به همراه یک CD است که باعث تقویت  مهارت شنیداری کودکان میشود.

خرید کتاب داستان انگلیسی City Girl Country Boy از وب سایت کتب زبان

سری هایی از دلفین ریدرز برای یادگیری کودکان به عنوان یک منبع جذاب و  کامل است. از اینرو اگر والدین قصد دارند که کتاب های هیجان انگیزی برای  آموزش کودکان خود تهیه کنند، کتب زبان به شما خرید کتاب City Girl  Country Boy را پیشنهاد میکند. این کتاب را هم میتوان توسط مدرس آموزش دید و  هم میتوان به صورت خودخوان فراگرفت. فقط دقت داشته باشید که آموزش زبان  برای کودکان است، زیرا که ممکن است کودکان با یک آموزش نادرست از یادگیری  زبان خسته شوند.

قیمت کتاب داستان انگلیسی City Girl Country Boy در وب سایت کتب زبان

قیمت کتاب  City Girl Country Boy در کتب زبان بسیار مناسب است.  بنابراین با پرداخت کمترین هزینه میتوانید کتاب  City Girl Country Boy با  کیفیت مناسب درب منزل خود تحویل گیرید.

ناشر
oxford
سطح
سطح 4
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...