کتاب زبان مور ریدینگ پاور More Reading Power 3 Third Edition

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان کتاب به فارسی: مور ریدینگ پاور
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
250,000
125,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب آموزش زبان Reading,More Reading Power 3rd اثر Linda Jeffries و Beatrice Mikulecky

 

نسخه جدید Reading Power 3 با روش ها و فعالیت های مبتنی بر تحقیق برای یادگیری واژگان تقویت شده است. متن‌های طولانی‌تر خواندن و فعالیت‌های مطالعه خواندنی جدید، از جمله طرح‌ریزی و علامت‌گذاری متن، دانش‌آموزان را برای ورود به دنیای خواندن آکادمیک آماده می‌کند.

 

روش منحصر به فرد فرآیند Reading Power به دانش آموزان می آموزد که خواندن را به عنوان یک فرآیند ببینند. این مجموعه دانش آموزان را تشویق می کند تا یک رویکرد استراتژیک برای خواندن ایجاد کنند و خواندن به زبان انگلیسی را به عنوان یک فعالیت حل مسئله به جای تمرین ترجمه ببینند. Reading Power این رویکرد فرآیند موثر را با استراتژی ها و تمرین برای تقویت مهارت های درک مطلب، ساخت واژگان، افزایش می دهد. سرعت خواندن و آماده شدن برای تست.

این نسخه‌های جدید با تأکید گسترده بر راهبردهای یادگیری و اکتساب واژگان، و بخش‌های خواندن گسترده به‌روزرسانی شده، به دانش‌آموزان سطح ابتدایی و متوسط کمک می‌کنند تا مهارت‌ها و استراتژی‌های چندگانه لازم برای موفقیت را توسعه دهند.

عنوان کتاب به فارسی
مور ریدینگ پاور

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...