کتاب زبان An Introduction to Discourse Analysis: Theory and Method 4th Edition اثر جیمز پل جی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: James Paul Gee
  • ناشر: Routledge
  • شابک: 9789649819723
  • قطع کتاب: وزیری
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
111,000
77,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب ان اینتوداکشن تو دیسکورس آنالایزز تئوری اند متد ویرایش چهارم  An Introduction to Discourse Analysis: Theory and Method 4th Edition اثر  جیمز پل جی James Paul Gee که  به صورت انگليسي منتشر شده، مربوط به تجزيه  و تحليل گفتار در علم زبان  شناسي است که با مثال ها و شواهد متعدد شرح و  بررسي ميشود. در انتهاي کتاب  نمونه اي از تجزيه و تحليل گفتار آمده است.

تحلیل گفتمان به این موضوع توجه می کند که چگونه زبان، چه گفتاری و چه  نوشتاری، دیدگاه ها و هویت های اجتماعی و فرهنگی را به نمایش می گذارد. با  فرض عدم دانش قبلی از زبان‌شناسی، مقدمه‌ای بر تحلیل گفتمان این زمینه را  بررسی می‌کند و رویکرد یکپارچه منحصربه‌فرد جیمز پل گی را ارائه می‌کند که  هم نظریه زبان مورد استفاده و هم یک روش تحقیق را در بر می‌گیرد.

ویرایش سوم این متن پرفروش به طور گسترده اصلاح و به روز شده است تا  شامل مطالب جدیدی مانند نمونه هایی از زبان شفاهی و نوشتاری، از بحث های  گروهی با کودکان، بزرگسالان، دانش آموزان و معلمان گرفته تا مکالمات،  مصاحبه ها، متون دانشگاهی و اسناد خط مشی باشد. می توان از آن به عنوان یک  متن مستقل استفاده کرد، این نسخه همچنین به طور کامل با عنوان همراه عملی  How to Do Discourse Analysis: a Toolkit ارجاع داده شده است و با هم منبع  کاملی را برای دانشجویان علاقه مند به این حوزه فراهم می کند.

مقدمه ای بر تحلیل گفتمان که به وضوح ساختار یافته و به سبکی بسیار قابل  دسترس نوشته شده است، شامل دیدگاه هایی از رویکردها و رشته های مختلف، از  جمله زبان شناسی کاربردی، آموزش، روانشناسی، انسان شناسی و ارتباطات است تا  به دانشجویان و دانش پژوهان از طیف وسیعی از زمینه ها کمک کند تا دیدگاه  های خود را تدوین کنند. دیدگاه ها در مورد گفتمان و مشارکت در تحلیل گفتمان  خود.

نویسنده
James Paul Gee
ناشر
Routledge
شابک
9789649819723
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز (نرم)
تعداد صفحات
218
زبان کتاب
انگلیسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...